  • Data: 2006-02-15 18:13:13
    Temat: Re: Ruszyl Polbank EFG!!!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PB <e...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Dla banku bez placówek to dużo.

    oplata w miare standardowa. Czy 3 zl + 1 za karte jest duzo? Porownywalnie
    do konkurencji z podobna iloscia placowek.

    > Zależy do czego przyrównywać.
    > Dla, nomen omen, Eurobanku, Polbank może stanowić konkurencję.
    > Co prawda Eurobank dorobił się juz swojej wizytówki WWW, a Polbank
    > nie, jednak Polbank zapowiada dostęp internetowy do kont, a Eurobank
    > ma go dopiero w odległych planach.

    Strona ruszy za chwile.
    Co do oferty - zauwaz, ze trudno czyms zaskoczyc rynek - zawsze poruszasz
    sie w obrebie tych samych uslug i produktow. Mozesz albo cena, albo
    latwoscia otrzymania kredytu.
    Polbank to zebrane kilka ciekawych produktow i pomyslow. I wbrew pozorom nie
    jest drogo. Bardzo tanio tez nie jest - ale cos za cos.

    Nasz eurobank przyznaj - przemielil rynek. Wydaje mi sie, ze podobnie moze
    byc z Polbankiem.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!