  • 1. Data: 2004-07-10 15:30:35
    Temat: Rozwiązanie problemu z uzyskaniem kredytu/pożyczki
    Od: "Biuro Usług Finansowych" <b...@b...com.pl>

    Często bywa, że nie możemy uzyskać kredytu w banku. Problem ten dotyka
    również doradców kredytowych, których klienci nie spełniają wymogów
    stawianych przez banki. Tu pomocna jest nasza firma, która specjalizuje
    się w tzw. "trudnych" kredytach. Rzeczy niemożliwe robią się możliwe
    dzięki naszym podwykonawcom, którzy mają "wydeptane ścieżki" w różnych
    bankach. Tak więc czy jesteś doradcą kredytowym czy też osobą starającą
    się o kredyt - warto się z nami skontaktować

    Szczegóły www.buf.com.pl

  • 2. Data: 2004-07-11 11:21:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Biuro Usług Finansowych <b...@b...com.pl> wrote:
    > Szczegóły www.buf.com.pl

    Marna wizytowka - a teksty powalaja. Dane nieaktualne, niechlujnie napisane.
    Uciekalbym jak najdalej.

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 3. Data: 2004-07-11 17:26:58
    Od: Piotr <p...@t...pl>

    Dnia Sun, 11 Jul 2004 13:21:27 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał(a):

    >Marna wizytowka - a teksty powalaja. Dane nieaktualne, niechlujnie napisane.
    >Uciekalbym jak najdalej.

    A mnie podoba się zdjęcie ich (?) siedziby, tylko dlaczego na
    frontonie jest napis Bank i to po chińsku ? japońsku ? :-))
    Na Langiewicza w Warszawie chyba nie ma takiego budynku ?

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2004-07-11 17:48:48
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr napisał:

    > A mnie podoba się zdjęcie ich (?) siedziby, tylko dlaczego na
    > frontonie jest napis Bank i to po chińsku ? japońsku ? :-))
    > Na Langiewicza w Warszawie chyba nie ma takiego budynku ?

    ROTFL, dobre. Powiem wiecej bardzo dobre.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-07-12 22:18:28
    Od: "XXL" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > ROTFL, dobre. Powiem wiecej bardzo dobre.
    >
    > Bartol

    Widzę że jak zawsze na grupie jest więcej gaduł niz chetnych do
    zarabiania !
    Weżcie sie do roboty to może i was będzie stac na otworzenia własnej
    firmy. Życze powodzenia bo sie przyda.
    XXL

  • 6. Data: 2004-07-12 23:20:17
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    XXL spłodził:
    > Widzę że jak zawsze na grupie jest więcej gaduł niz chetnych do
    > zarabiania !
    > Weżcie sie do roboty to może i was będzie stac na otworzenia własnej
    > firmy. Życze powodzenia bo sie przyda.

    Won spamerze...

  • 7. Data: 2004-07-13 08:56:42
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik XXL napisał:

> [...]
    > zarabiania !
    > Weżcie sie do roboty to może i was będzie stac na otworzenia własnej

    Jeszcze lepsze. Ale przejsc sie po Warszawie i zrobic zdjecia jakiegos
    istniejacego budynku przy konkretnej ulicy to juz Ci sie nie chcialo co?
    Za duzo roboty przy oszukiwaniu ludzi i czasu nie bylo? A moze jescze
    nie zarobiles na aparat cyfrowy? Cos marnie Ci ten biznes idzie.

    Bartol