  • 1. Data: 2008-06-15 18:41:44
    Temat: Rozliczenie płatności PayPal
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    Czy można zrobić tak, że jeśli płacę w jakimś sklepie $ za pośrednictwem
    PayPal to obciążenie KK będzie w zł? Mam w PayPal ustawioną walutę
    podstawową zł, ale obciążenie transakcji $ poleciało na KK w $
    (przelicznik banku).

  • 2. Data: 2008-06-16 13:36:43
    Temat: Re: Rozliczenie płatności PayPal
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 15 Jun 2008 20:41:44 +0200, chrisek napisał(a):

> [...]
    > PayPal to obciążenie KK będzie w zł? Mam w PayPal ustawioną walutę
    > podstawową zł, ale obciążenie transakcji $ poleciało na KK w $

    Przy każdej transakcji mam zawsze opcję do wyboru, między przelicznikiem
    paypal a obciążeniem konta w walucie rozliczeniowej dla danej transakcji.

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-06-16 18:26:51
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "chrisek" <c...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PayPal to obciążenie KK będzie w zł? Mam w PayPal ustawioną walutę
    > podstawową zł, ale obciążenie transakcji $ poleciało na KK w $

    Ustaw PLN jako jedyną walutę na PayPal (= zamknij USD).

    k.

  • 4. Data: 2008-06-16 20:08:09
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    kashmiri napisał(a):
    > Ustaw PLN jako jedyną walutę na PayPal (= zamknij USD).
    >
    > k.

    Tak też uczyniłem i bez zmian. Nigdzie (aż do obciążenia karty) nie mam
    możliwości zmiany waluty obciążenia na zł). Płatność akurat dotyczy
    strony http://www.pdair.com

  • 5. Data: 2008-06-16 21:03:10
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 16 Jun 2008 22:08:09 +0200, chrisek wrote:

    > Tak też uczyniłem i bez zmian. Nigdzie (aż do obciążenia karty) nie mam
    > możliwości zmiany waluty obciążenia na zł). Płatność akurat dotyczy
    > strony http://www.pdair.com

    Mam tak samo dla KK mBanku, dla KK Citi mogę wybierać walutę obciążenia.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 6. Data: 2008-06-16 21:11:00
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    Marcin Mokrzycki napisał(a):
    > Mam tak samo dla KK mBanku, dla KK Citi mogę wybierać walutę obciążenia.

    Aaaa ja właśnie też tak mam na KK mBanku, ale jakim cudem na takim
    etapie może być identyfikowana KK i jakim sposobem KK może o tym decydować?

  • 7. Data: 2008-06-17 15:13:26
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 16 Jun 2008 23:11:00 +0200, chrisek wrote:

    > Aaaa ja właśnie też tak mam na KK mBanku, ale jakim cudem na takim
    > etapie może być identyfikowana KK i jakim sposobem KK może o tym decydować?

    Najprawdopodobniej PayPal podczas robienia blokady w momencie dodawania
    karty na podstawie odpowiedzi na zapytanie autoryzacyjne próbuje rozpoznać
    walutę rozliczeniową karty*. I dla niektórych kart (Citi) mu się to udaje,
    dla innych nie (mBank).

    Pisałem o tym już wcześniej:
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _thread/thread/9d59101cb6332bf0/cc77b26881caad63?lnk
    =gst

    * - nie mam pojęcia jak to wygląda pod względem technicznym, takiego mniej
    więcej wyjaśnienia udzielono mi na infolinii PayPala

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2008-06-17 15:40:59
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    Marcin Mokrzycki napisał(a):
> [...]
    >
    > * - nie mam pojęcia jak to wygląda pod względem technicznym, takiego mniej
    > więcej wyjaśnienia udzielono mi na infolinii PayPala

    Dzięki wielkie. W takiej sytuacji też będę musiał podpiąć KK Citi pod
    PayPala.

  • 9. Data: 2008-06-18 10:34:21
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 17 Jun 2008 17:40:59 +0200, chrisek napisał(a):

    > Dzięki wielkie. W takiej sytuacji też będę musiał podpiąć KK Citi pod
    > PayPala.

    W takim razie zaloguj się do swojego konta PP i tam ustaw interesującą
    Ciebie opcję: z przeliczeniem PP lub bez.

    Xenocide

  • 10. Data: 2008-06-18 15:35:15
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > W takim razie zaloguj się do swojego konta PP i tam ustaw interesującą
    > Ciebie opcję: z przeliczeniem PP lub bez.

    Dzięki. Do KK Citi to faktycznie działa i już to ustawiłem. Szkoda, że
    do KK mBanku nie działało.
    A tak na marginesie to każdą kartę podpiętą do PayPala trzeba
    autoryzować kodem otrzymanym na rozliczeniu, czy tylko pierwszą? Coś mi
    się wydaje, że KK Citi jest już gotowa do płacenia mimo nie
    zautoryzowania jej jeszcze, tzn. mogę w ostatnim kroku płatności ją wybrać.