  • 11. Data: 2009-12-25 17:25:24
    Temat: Re: Rezygnacja z kk Polbank
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > A w ktorych masz rabaty z karta mBanku, a z Citi nie?

    Levi's.

    > I na karte Citi bys tam rabaty nie dostal?

    Nie.

    > A co robisz za pomoca tego online z KK?

    Widzę co się dzieje.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2009-12-25 17:25:51
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > Pozostaje jeszcze tylko rozpatrzyć kwestię czy czasem spodnie z 30%
    > zniżką nie kosztowały tyle co w innym sklepie bez tej zniżki hłe hłe ;)

    To sieciowy sklep, a ja lubię tą firmę więc alternatywy brak :)

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-12-25 18:06:36
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

    Dostajesz wyciag,
    > sprawdzasz, ustawiasz splate odroczona albo splacasz od razu i tyle.

    Oczywiscie jesli nie wyjezdza sie na dluzej. Ja w tym miesiacu nie splacilem
    KK Polbanku na czas, czyli pewnie bedzie 29 zl w plecy. I z tego powodu tez
    zamierzam zrezygnowac z tej karty.

  • 14. Data: 2009-12-25 18:22:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Levi's.

    > Nie.

    Slabo sprawdzales. Na www mBanku jest, ze 10%, a na stronie Citi, ze Silver
    10%, a inne 15%. IMHO program rabatowy Citi jest chyba najbardziej
    rozwinietym. Wiem, ze zaraz napiszesz, ze wtedy bylo 30% :). No coz, jak sie
    kupuje spodnie dla calej rodziny to moze i to sie oplaca. Ja tam
    podtrzymuje, ze chcac zrezygnowac z jednej z 3 opisanych kart pozbylbym sie
    mBankowej.

    > Widzę co się dzieje.

    A co ma sie dziac? Place karta i jest obciazany rachunek, Ja zagladam raz na
    miesiac i nic oprocz tego nie zauwazylem.

    MK

  • 15. Data: 2009-12-25 18:26:52
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > No coz, jak sie kupuje spodnie dla calej rodziny to moze i to sie
    > oplaca. Ja tam podtrzymuje, ze chcac zrezygnowac z jednej z 3 opisanych

    Właśnie to chciałem napisać.
    Ja nie twierdzę, że KK Citi jest słaba, bo to IMO najlepsza karta pod
    względem rabatów tym niemniej inne też mogą być dobre.

    > A co ma sie dziac? Place karta i jest obciazany rachunek, Ja zagladam
    > raz na miesiac i nic oprocz tego nie zauwazylem.

    A ja lubię zaglądać każdego dnia i dlatego na KK Polbank się nie zdecyduję.

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2009-12-25 18:59:47
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > To sieciowy sklep, a ja lubiÄ&#65533; tÄ&#65533; firmÄ&#65533; wiÄ&#65533;c
    alternatywy brak :)

    To ja wolę polecieć z jakiejś promocji do USA i kupić te same Levisy 80%
    taniej niż w PL :)

    --
    Sinus

  • 17. Data: 2009-12-25 19:17:23
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 25 Dec 2009 19:26:52 +0100, Mithos napisał(a):

    > A ja lubię zaglądać każdego dnia i dlatego na KK Polbank się nie
    > zdecyduję.

    Ale gdzie zaglądać? W historię konta? No to tam transakcje są już na
    bieżąco. Powiedziałbym, że opis wykonanych transakcji jest nawet lepszy,
    niż w mBanku. (Tak, blokad nadal brak.)

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 18. Data: 2009-12-26 20:14:29
    Od: JAREK <j...@g...com>

    On 25 Gru, 20:17, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
> [...]

    > Ale gdzie zaglądać? W historię konta? No to tam transakcje są już na
    > bieżąco. Powiedziałbym, że opis wykonanych transakcji jest nawet lepszy,

    popieram Olgierda - poprawa onnline jest znaczaca, a opis transakcji
    KK jest NAJLEPSZY ze WSZYSTKICH BANKÓW, jak tak lubisz zagladac
    codziennie to w Polbanku teraz jest co oglądac ;-)
    ..od razu mowie ze posiadam 6 aktywnych kont.I na dzien dzisiejszy
    JEDYNA niedogodnoscia Polbanku jest ten nieszczęeny certyfikat na
    JEDNYM KOMPIE -przy robieniu przelewów ...ale tylko do ogladania
    swoich rachunków jest on niepotrzebny przeciez

  • 19. Data: 2009-12-26 20:55:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > Ale gdzie zaglądać? W historię konta? No to tam transakcje są już na
    > bieżąco. Powiedziałbym, że opis wykonanych transakcji jest nawet lepszy,
    > niż w mBanku. (Tak, blokad nadal brak.)

    Mimo wszystko jakoś do Polbanku nie jestem przekonany.
    Być może się uprzedziłem bez żadnego sensownego powodu ale cóż na to
    poradzę ? :)

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2009-12-26 20:55:46
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 26 Gru, 21:14, JAREK <j...@g...com> wrote:

    > ..od razu mowie ze posiadam 6 aktywnych kont.I na dzien dzisiejszy
    > JEDYNA niedogodnoscia Polbanku jest ten nieszczęeny certyfikat na
    > JEDNYM KOMPIE -przy robieniu przelewów ..

    Podobno można certyfikat eksportować i zainstalować na innym kompie -
    będzie na dwóch ten sam...