  • Data: 2012-09-01 21:47:35
    Temat: Re: Rekord
    Od: Darek <n...@p...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > żyjesz wspomnieniami ;) bo do niedawna ten problem nie istniał. Na
    > dniach/miesiącach pojawiły się jednak takie metody zakładania kont
    > bankowych, które nie wymagają a.) podpisania umowy b.) kontaktu z
    > marmurkiem czy też z kurierem. Wystarczy przelew przysłowiowego 1 grosza
    > na świeżo założone internetowo konto, gdzie dane nadawcy zgadzają się z
    > zadeklarowanymi przez ciebie danymi, dość rygorystycznie sprawdzana jest
    > ta zgodność i to już ciebie uwiarygodnia, bo ktoś już sprawdził ciebie,
    > przy zakładania tego konta, z którego wysyłasz przelew 1 grosza.

> [...]

    Żaden z tych banków nie umożliwia zakładanie konta poprzez wykonanie
    przelewu. Poza tym aby założyć rachunek poprzez przelew, przelewamy
    pieniądze na właśnie nowo utworzony (własny) rachunek - no i dane
    zakładającego konto musi być zgodne z danymi w przelewie. A tu firma na
    stronie podaje już ten sam numer konta.
    Im wystarczają ten haracz który ściągają z zdesperowanych ludzi.

    A dziś w reklamie w windzie widziałem podobną reklamę - RSSO ciut
    poniżej 4000% i pomyślałem że to rekord zdzierstwa - a to promocja była :)

    Darek