  • 1. Data: 2003-03-31 15:11:49
    Temat: Reklamacja zgubionej karty Lukasa
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam
    Mialem taka sytuacje ze zgubilem (lub mi ukradli) karte V classic Lukasa.
    Zastrzeglem ja jak trzeba ale w miedzyczasie (miedzy zgubieniem a zastrzezeniem)
    jakis "znalazca" skorzystal z niej piec razy.
    Zlozylem reklamacje w banku po czym dostalem pismo ze zostala wstepnie uwzgledniona
    i zdjeto mi obciazenie tych pieciu tranzakcji z rachunku.
    Jednak dzis dostalem list z lukasa ze jednak sie rozmyslili. Najbardziej
    zastanawia mnie
    uzasadnienie ze Lukas zwrocil sie z prosba o wyjasnienie do wystawcy rachunku
    zaplaconego
    moja karta i okazalo sie ze te rachunki sa podpisane moim nazwiskiem i to oznacza ze
    wyrazilem zgode na obciazenie rachunku :)))
    Dostalem ksera rachunkow z jakiejs stacji benzynowej na ktorych wyraznie widac
    ze podpisywaly
    sie co najmniej trzy osoby w tym jedna zrobila blad w moim nazwisku !!!
    Pan z lukaslinii wyjasnil mi ze za tranzakcje przed zastrzezeniem odpowiada nie
    bank ale
    ubezpieczyciel, jednak w uzasadnieniu ktore dostalem poczta nic o tym nie
    wspomniano.
    Nie wspomniano tez ze powinienem odwolac sie do owego ubezpieczyciela a tylko
    zakomunikowano
    ze jednak jestem im winny te pieniadze.
    Teraz skladam odwolanie do ubezpieczalni ale mam pare pytan
    Czy zawsze jest tak ze jesli raczunek jest podpisany to reklamacja jest na
    niekorzysc klienta?
    Nie wiem tez co mialoby byc na tym rachunku aby uznali ze to nie ja sie
    podpisywalem (moze Adam Mickiewicz)
    Czy jesli reklamacja zostala odrzucona to zostala odrzucona przez bank czy tez
    firma ubezpieczeniowa
    juz ja rozpatrywala?
    Czy zawsze odbywa sie to w ten sposob ze bank z wlasnej woli nie informuje o
    mozliwosci odwolania
    (dopiero na moje konkretne pytanie pan z Llinii potwierdzil ze moge sie dalej
    odwolywac)
    Bylbym wdzieczny gdybyscie zechcieli podpowiedziec jak rozegrac ta sprawe,
    niespecjalnie sie na tym znam.
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2003-03-31 22:08:45
    Temat: Re: Reklamacja zgubionej karty Lukasa
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@s...onet.pl>

    m...@p...onet.pl wrote:
    > Bylbym wdzieczny gdybyscie zechcieli podpowiedziec jak rozegrac ta sprawe,
    > niespecjalnie sie na tym znam.

    to normalne, gorzej że ten bank też się słabo na tym zna,
    radzę zmienić bank w kwestii karty kredytowej

    MJ

  • 3. Data: 2003-04-01 06:45:42
    Od: m...@p...onet.pl

    > to normalne, gorzej że ten bank też się słabo na tym zna,
    a znasz moze odpowiedz na ktores z moich pytan?
    > radzę zmienić bank w kwestii karty kredytowej
    na jaki ?
    pozdr
    Mariusz

  • 4. Data: 2003-04-01 11:00:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > na jaki ?
    > pozdr
    > Mariusz

    citi?

  • 5. Data: 2003-04-01 12:03:37
    Od: p1w <w...@w...pl>

    m...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >odwolywac)
    >Bylbym wdzieczny gdybyscie zechcieli podpowiedziec jak rozegrac ta sprawe,

    Ty dokonałeś tych transakcji ? Nie, to znaczy że ktoś ci ukradł te
    pieniądze. Złóż doniesienia na policji lub jeżeli wiesz kto - do
    prokuratury. Niech się tym zajmą.

    pzdr

  • 6. Data: 2003-04-01 14:55:14
    Od: m...@p...onet.pl

    > Ty dokonałeś tych transakcji ? Nie, to znaczy że ktoś ci ukradł te
    > pieniądze.
    Jasne ze nie ja

    Złóż doniesienia na policji lub jeżeli wiesz kto - do
    > prokuratury. Niech się tym zajmą.
    O tym ze ktos dokonal tranzakcji dowiedzialem sie dopiero po otrzymaniu wyciagu.
    Facet na llinii mowil ze nikt nie placil ta karta w tym dniu(kiedy zastrzegalem).
    Teraz to juz raczej po ptakach z policja, zreszta co oni mogliby zrobic.
    Jakos nie slyszalem zeby zlapano kogos za placenie nie swoja karta na stacji
    benzynowej.
    Chodzi mi tylko o to ze Lukas zapewnial ubezpieczenie 24h przed zgloszeniem a
    teraz wyglada na to ze niekoniecznie.
    Pozdr
    Mariusz

  • 7. Data: 2003-04-01 20:56:07
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@s...onet.pl>

    m...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    ze
    > wyrazilem zgode na obciazenie rachunku :)))

    nie spłacaj tych transakcji wątpliwych, prześlij im
    oświadczenie że nie wykonywałeś tych transakcji oraz złóż
    zeznanie na policji o kradzieży, i poinformuje o tym
    bank/ubezpieczyciela

    sprawdź dokładnie że regulamin ubezpieczenia jednak nie ma
    jakiś myków, na które bank może się powołać i nie uznać
    reklamacji

    > Czy zawsze jest tak ze jesli raczunek jest podpisany to reklamacja jest na
    > niekorzysc klienta?

    nie zawsze, w normalnych bankach jeśli ubezpieczenie mówi że
    bank odpowiada za coś tam, to po prostu odpowiada,
    i nie ma żadnych wyjątków poza regulaminowych

    > Czy jesli reklamacja zostala odrzucona to zostala odrzucona przez bank czy tez
    > firma ubezpieczeniowa
    > juz ja rozpatrywala?

    raczej firma w tym wypadku,

    a z normalnych banków , jesli chodzi o karty kredytowe, to
    można polecić tylko: BZWBK, Citi, Multi

    MJ

  • 8. Data: 2003-04-05 10:08:56
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Mariusz A. Jasiński" <n...@s...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b6cue9
    > a z normalnych banków , jesli chodzi o karty kredytowe, to
    > można polecić tylko: BZWBK, Citi, Multi

    A PKOBP? :)
    Pytam, bo ofertę na pierwszy rzut oka mają atrakcyjną, ale oczywiście dopóki
    jest dobrze, to każdy w zasadzie bank jest taki sam. Różnice pojawiają się
    przy problemach.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko