  • 11. Data: 2002-05-17 08:16:06
    Temat: Re: Reklamacja w Citi
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Jeśłi Citek się wypiera i nic u nich nie możesz wskórać .. to może Arbiter
    Bankowy ? Chyba 50 zł kosztuje zlożenie wniosku - nie wiem jaka była kwota
    wpłaty - przy mniejszej może to byc przeciez w ogóle nie opłacalne ...

  • 12. Data: 2002-05-17 08:58:28
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Sebastian Tatol <s...@s...szas.pl> wrote:
    > Prosze Was, powiedzcie komu sie moge jeszcze skutecznie poskarzyc, czy tez
    > jaka zaraze na Citi naslac i w jaki sposob. Czy tez moze od razu winienem
    > pozew do sadu napisac?

    Możesz się poskarżyc sobie.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 13. Data: 2002-05-17 08:59:04
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    > Mam, ale to tylko swistek przeciez.

    NIE MASZ. Masz jedynie potwierdzenie, żezlożyłeś kopertę z zadeklarowaną
    kwotą.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 14. Data: 2002-05-17 09:00:45
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Swistek ale potwierdzajacy wplate - w takim razie masz juz jakakolwiek
    > szanse. Jesli nawet pieniedzy nie wplaciles to powinien byc po tym slad po
    > przeliczeniu depozytow, a nie ze nie masz kwitka i nikt nie wie.

    Będzie - pusta koperta i zeznania osób z komisji otwierających je, że
    koperta była pusta.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 15. Data: 2002-05-17 09:01:00
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > i potwierdzenie deklaracji wplaconej kwoty

    I nic więcej.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 16. Data: 2002-05-17 09:01:41
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Piotr Orzechowski <news@usun_spampiotrorzechowski.com> wrote:

    > świstek jest dowodem kiedy i gdzie wpłacałeś pieniądze
    > na podstawie świstka otrzymałem kiedyś 8 groszy z reklamacji jednodniowego
    > opóźnienia zaksięgowania wpłaty w bankomacie na koncie

    Świstek nie jest żadnym takim dowodem. Jest jedynie dowodem na to, że
    coś do bankomatu włożyłeś.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 17. Data: 2002-05-17 10:13:46
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    > NIE MASZ. Masz jedynie potwierdzenie, żezlożyłeś kopertę z zadeklarowaną
    > kwotą.

    Z tego co słyszałem, to przy tych bankomatach z funkcją depozytową w CITI są
    kamery.
    I czy nie można np. zbliżyć się do kamery tak, żeby było widać ile kasy
    wkładam do koperty, potem ją zakleić i już ???
    Wtedy chyba się nie będą mogli wyprzeć ?

    Nie jestem pewien czy mozna by tak zrobic, dlatego proszę kogoś "obeznanego"
    w tej tematyce o sprostowanie.

    pozdrawiam - J.

    Uffff... jakie to szczęście, że nie mam konta w Citi, tyle nerwów..... Ale
    niestety mam telefon w Idei :-((

  • 18. Data: 2002-05-17 16:59:50
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    duza to byla kwoty tej ferelnej wplaty? ja bym zlozyla reklamacje
    bezposrednio na fax prezesa, jesli przez 3 dni nikt sie nie odezwie -
    napisala do ginbu. mi kiedys citi zakosil 2500 zl, dopiero pomogl ginb -
    prezes citi w 3 dni do mnie przyslal przeprosiny i zaraz potem rozpatrzono
    reklamacje pozytywnie.

    arbitra zostawilabym na ostatnia deske ratunku.

  • 19. Data: 2002-05-18 20:59:52
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    JOHNNY <j...@g...pl> wrote:

> [...]
    > wkładam do koperty, potem ją zakleić i już ???
    > Wtedy chyba się nie będą mogli wyprzeć ?

    Będą. Bo NIE WIDAĆ w tych kamerach tego, co wkładasz. Możesz podmienić
    koperty.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 20. Data: 2002-05-19 19:08:41
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Sebastian Tatol" <s...@S...szas.pl> napisał w
    wiadomości news:ac17vk$b0s$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    > W styczniu dokonalem wplaty w bankomacie Citibanku. Wplata ta nie zostala
    > uwzgledniona na wyciagu.

    Nie rozumiem, .........bank w ogole nie dostal kasy czy spoznil sie z
    zaksiegowaniem ?
    Jesli sie spoznil to reklamuj do bolu, na pewno to ci uznaja

    Pozdrawiam
    Krzysiek