  • 1. Data: 2009-10-02 20:17:22
    Temat: Reklamacja niewyplaconych pieniedzy
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Podczas proby wyplaty z bankomatu wiekszej kwoty pieniedzy, bankomat
    zamyslil sie na dluzsza chwile (mysle ze z 2 min . czekaj na realziacje
    transakcji) a na koniec wywalil, ze transakcja nie moze byc zrealizowana. No
    a potem okazalo sie, ze kwota zeszla z salda (najpier zablokowana potem
    zatwierdzona). Zlozylem oczywiscie reklamacje. mBank i bankomat Cash4You.
    Pytanka : jaki realny czas na zakonczenie reklamacji ? Mam nadzieje, ze nei
    zdaza sie, ze stwierdzaja : "wszytsko sie zgadza, wyplacil Pan ta kwote", a
    osoby obslugujace bankomat biiora kase do kieszeni (lub inna sytuacja, i nie
    mam uznanej reklamacji) ?

    Fantom

  • 2. Data: 2009-10-02 20:22:34
    Temat: Re: Reklamacja niewyplaconych pieniedzy
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    mBank? Już zaczynam się bać tego banku.
    Reklamacja standardowo - 30 dni.
    Pozdr.
    A.

  • 3. Data: 2009-10-03 07:20:55
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    > mBank? Już zaczynam się bać tego banku.
    W sumie to nie wina banku a bankomatu - z kazdego banku mozna bylo wyplacac
    w nim przeciez.

    > Reklamacja standardowo - 30 dni.
    To w teorii. W praktyce tez tak dlugo ?

    Fantom

  • 4. Data: 2009-10-03 08:11:43
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    Fantom <s...@p...onet.pl-skasujto> napisał(a):

    > W sumie to nie wina banku a bankomatu - z kazdego banku mozna bylo
    wyplacac
    > w nim przeciez.

    > To w teorii. W praktyce tez tak dlugo ?
    >
    > Fantom

    w praktyce moze byc dluzej, standardy visa na tą chwilę to 45 dni od
    wysłania chargebacku przez bank.... ale sprawy lokalne bankmatowe to do 2
    tygodni powinno byc zalatwione

  • 5. Data: 2009-10-03 08:12:10
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

  • 6. Data: 2009-10-03 09:22:54
    Od: "keimak" <k...@N...pl>

    Przypadek z życia - reklamacja z transakcji 16.04 została złożona 17.04.
    Odpowiedź na reklamację 18.05 - na szczęście pozytywna:)

  • 7. Data: 2009-10-03 14:30:52
    Od: spider <"spajder78[WYTNIJ]"@wp.pl>

    Ja raz nie podjąłem pieniędzy z bankomatu Euronetu, które on wciągnął,
    reklamację zgłosiłem tylko na infolinii Euronetu, kasę zwrócili za około
    2 tygodnie.

  • 8. Data: 2009-10-05 12:08:10
    Od: "Ya^ceK" <ya-cekUSUŃTO@o2.pl>

    Witam - mam podobną sytuację. 24.08 zgłoszona reklamacja do mBanku -
    bankomat Cash4You nie wypłacił kilkuset złotych. Dziś mija 42 dzień -
    nadal cisza w sprawie.

    Pozdrawiam
    YaceK

  • 9. Data: 2009-10-05 20:17:45
    Od: Adrian <a...@g...com>

    ja również zgłaszałem reklamację do mBanku, 30 września, na razie brak
    odpowiedzi

  • 10. Data: 2009-10-05 20:51:49
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 5 Paź, 14:08, "Ya^ceK" <ya-cekUSUŃT...@o2.pl> wrote:
    > Witam - mam podobną sytuację. 24.08 zgłoszona reklamacja do mBanku -
    > bankomat Cash4You nie wypłacił kilkuset złotych. Dziś mija 42 dzień -
    > nadal cisza w sprawie.

    Cholera, nie strasz..;-)