  • Data: 2009-11-23 02:41:47
    Temat: Re: Regulamin grupy. Zróbmy porządek.
    Od: "vanbasten" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Barbara <b...@i...com.pl> napisał(a):

    > :) naprawdę miałam Cię za inteligentniejszego, podczas gdyby Ty wyczytujesz to,
    >
    > co akurat Ci bardziej do koncepcji pasuje ..

    no popatrz a ja nigdy nie osmielilbym sie publicznie oceniac twojego poziomu
    inteligencji... zgadnij dlaczego?... i dlaczego sadze iz wlasnie zadalem
    pytanie retoryczne?...

    > a co do hitleryzmu - odsyłam do historii powszechnej cobyś prześledził
    > odchodzenie od demokracji w Niemczech po dojściu Hitlera do władzy ..

    dziekuje za porade ale skad wiesz czy adresat wlasciwy?...

    > a ja, jako osoba, nie chce być zdominowana przez 'osobników typu 'miro,rycho,
    > zbych'
    > Barbara

    bardzo mi przykro mi ze czujesz sie zdominowana przez kogokolwiek...
    udzielajac sie ns pl.biznes.wgpw... czy tez jakimkolwiek innym miejscu w sieci...

    pzdr