  • Data: 2009-11-19 16:59:01
    Temat: Re: Regulamin grupy. Zróbmy porządek.
    Od: "vanbasten" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Barbara <b...@i...com.pl> napisał(a):

    > hihi ;) najpierw, to trzeba tu 'deczko' pobyć, a potem się 'wymądrzać ;)
    > zasady/propozycje nowicjuszy powinny być brane pod uwagę, no ale.. nie mogą być
    >
    > decydujące, jeśli chodzi o atmosferę grupy :)

    bardzo ladnie wyluszczylas sedno sprawy... hierarchizacja grupy i wynikajace z
    tego odgorne traktowanie jednych przez drugich... tzw syndromu trepowstwa
    trudno nie zauwazyc... ciekawie tez piszesz o oganiczaniu wolnosci ze nie
    wspomne o hitleryzmie...

    nie za bardzo mnie pociaga staz kogokolwiek udzielajacego sie przemysleniami w
    tym miejscu ale jak sobie zyczysz to moge sie zwracac do niektorych per
    "pan/pani general"... z emotikonem czy bez... prosze o podanie listy...

    pzdr