  • 1. Data: 2002-04-25 23:14:37
    Temat: Refleksja...
    Od: "Piotr" <m...@g...pl>

    Byłem sobie wczoraj w Multibanku. I... nasunęła mi się refleksja pewna -
    mianowicie często spotykałem się z krytyką Millennium za "pady" i zwisy
    systemu, a tu miły pan doradca w Multi składał się w scyzoryk i przepraszał
    mnie ciągle za problemy z komputerem. Musiał kilka razy się przelogowywać i
    zawsze coś nie chciało mu działać... Więc może to Millennium nie jest takie
    beeee pod tym względem.... ??? Tzn. mam na myśli, że każdemu bankowi co
    jakiś czas coś się "krzaczy" w systemie... A przecież i inne banki też
    miewają takie problemy (media nie tak dawno donosiły przecież o podobnych
    problemach banku, którego nazwa zaczyna sie na literę "P"...).

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2002-04-26 00:55:54
    Temat: Re: Refleksja...
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > miewają takie problemy (media nie tak dawno donosiły przecież o podobnych
    > problemach banku, którego nazwa zaczyna sie na literę "P"...).

    Ale z system czy jego osobistym komputerem??? :)

  • 3. Data: 2002-04-26 05:32:25
    Od: c...@i...pl

    On Fri, 26 Apr 2002 01:14:37 +0200, "Piotr" <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    >miewają takie problemy (media nie tak dawno donosiły przecież o podobnych
    >problemach banku, którego nazwa zaczyna sie na literę "P"...).

    A moim zdaniem to jest tak, że jak kupujesz piwo w budce z piwem, to
    nie narzekasz na jakość obsługi, ani na śmieci na trawniku. Ale co
    innego, jak idziesz do porządnej knajpy. A wszystko to siła
    przyzwyczajenia. W dużych oddziałach BPH czy PKO (Pekao) duże kolejki
    - no ale przecież zawsze tak było. Wchodzi się do Millennium i widzi
    przed sobą trzy osoby - od razu krzyk, że tak długo trzeba stać :)

  • 4. Data: 2002-04-26 09:52:13
    Od: "Piotr" <m...@g...pl>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aaa8il$fna$...@n...onet.pl...

    > Ale z system czy jego osobistym komputerem??? :)

    Z systemem na jego osobistym komputerze. Ów pan tłumaczył mi, że cytuję:
    "...w Multi ten hiszpański (?)system jest fajny bo prosty ale lubi sprawiać
    czasem problemy... " W tym samym czasie drugie stanowisko, na którym
    siedział inny pan działało dobrze.

    Były to oczywiście kłopoty techniczne na małą skalę - ale dały dowód, że
    nikt nie jest doskonały...... ;)