  • 1. Data: 2013-06-02 17:54:10
    Temat: Rebranding BRE na mBank a Multi
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Wkrotce BRE Bank S.A. ma sie nazywac oficjalnie mBank S.A. i kazdy twor
    BRE takze mBankiem bedzie, np. Multibank. Czy ktos wie czy za tym
    pojdzie jakies polaczenie dotychczasowego systemu transakcyjnego mBanku
    i Multibanku? Mam konto w mBanku i Multibanku moze bedzie to widoczne
    pod jednym loginem? Czy bedzie kilka mBankow kazdy z osobnym systemem
    transakcyjnym. Co ciekawsze konto w Multi jest wspolne a w mB osobiste.

    http://www.mbank.pl/o-nas/rebranding.html

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2013-06-02 19:39:59
    Temat: Re: Rebranding BRE na mBank a Multi
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-06-02, Marcin <n...@n...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > pod jednym loginem? Czy bedzie kilka mBankow kazdy z osobnym systemem
    > transakcyjnym. Co ciekawsze konto w Multi jest wspolne a w mB osobiste.

    IMHO systemy transakcyjne zostawią "jak są", bo połączenie takich baz
    (gdzie są limity np. na ilość rachunków) to byłaby kompletnie nieopłacalna
    operacja. IMHO przez jakiś czas to sobie równolegle podziała, najwyżej
    z nowym logo. :)

    Ja przynajmniej mam nadzieję, że system transakcyjny Multi podziała jeszcze
    troszkę... z pewnych karcianych względów. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2013-06-02 22:04:11
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Ja wiem co będzie.

    Będzie jeden system, ten który we wtorek wystartuje w mB pod nazwą 2.0. Będzie on w
    mB, multi, bre korpo i bre private. Twoje konto z multi od wtorku będzie miało
    odpowiednik w ofercie mB i Twoje konto w multi zamieni się w nie, ale dopiero późną
    jesienią. Numer pozostanie niezmieniony, a wszystkie inne rzeczy zmigrowane. Nie
    wiadomo jeszcze czy będzie można mieć eKonto i np. mKonto Aquarius, a jeśli tak
    będzie to tylko dla tych co będą w obu bankach w momencie migracji. Login pozostanie
    ten sam, bo tak naprawdę w multi to ten sam system co był w mB w innym opakowaniu.

  • 4. Data: 2013-06-03 13:25:33
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 2 czerwca 2013 22:04:11 UTC+2 użytkownik Konfabulator napisał:
> [...]
    ten sam, bo tak naprawdę w multi to ten sam system co był w mB w innym opakowaniu.

    A koledze W chodzi o transfery - skonczyl sie sezon w lidze pilkarskiej i otwarto
    okienko transferowe czy bedzie otwarte okienko multitransferowe ;-)

  • 5. Data: 2013-06-03 13:34:36
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    no wlasnie - mnie tez to interesuje ale cos mi sie zdaje, ze zamkna przy
    okazji. pozyjemy, zobaczymy
    oszczedny

  • 6. Data: 2013-06-03 13:42:59
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 3 czerwca 2013 13:34:36 UTC+2 użytkownik oszczedny napisał:
    > no wlasnie - mnie tez to interesuje ale cos mi sie zdaje, ze zamkna przy
    >
    > okazji. pozyjemy, zobaczymy
    >
    > oszczedny

    Cale clue kiedy zmienia skrypt i przemigruja nr serwisow np. dla BC
    https://www.mbank.com.pl/mtransfer.asp?ServiceID=276
    96246
    dla multi jest
    https://www.multibank.com.pl/multitransfer.asp?Servi
    ceID=zzzzzzzz

    Dostepne rodzaje platnosci zaleza od service ID, service ID podpiete jest pod
    okreslony rachunek docelowy

  • 7. Data: 2013-06-03 17:38:29
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-06-03 13:42, k...@g...com pisze:

    > Cale clue[...]

    CLOU
    to po francusku jest....

    Sławek

  • 8. Data: 2013-06-03 17:40:14
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-06-03 17:38, Slavekk pisze:

    > CLOU
    > to po francusku jest....

    clou [klu; fr.], gł. punkt, największa atrakcja, najciekawsza część, np.
    zabawy, artyst. imprezy.

    Sławek

  • 9. Data: 2013-06-04 11:39:11
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 3 czerwca 2013 17:40:14 UTC+2 użytkownik Slavekk napisał:

    > clou [klu; fr.], gł. punkt, największa atrakcja, najciekawsza część, np.
    >
    > zabawy, artyst. imprezy.
    >

    > Sławek

    Przyjmuje poprawke.
    Choc gdybym napisal, ze clue to nr serwisu w adresie, to by bylo o.k. ;-)

    Cytujac kasuj adresy mailowe - teraz moj adres jest w poscie - zostalo

  • 10. Data: 2013-06-04 16:15:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 02 Jun 2013 17:54:10 +0200, Marcin <n...@n...com> wrote:

    >http://www.mbank.pl/o-nas/rebranding.html