  • 11. Data: 2003-02-21 13:44:04
    Temat: Re: Re: Re: WOŚP
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 21, 2003 at 09:10:42AM +0100, JaKi wrote:

    >Czemu - przeciez polaczenie nastepuje odrazu z witryna autoryzacyjna
    >PolCardu wiec raczej nie czekaja tak jak u innych mechantow na przeslanie
    >raportow z wykonanych transakcji. Czyli IMHO w tym momencie czas rozliczenie
    >transakcji zalezy wylacznie od PolCardu.

    Nie, od automatow bialkowych ;-)) wlasnie sprawdzilem.

    --

    --w

  • 12. Data: 2003-02-21 15:24:06
    Temat: Odp: WOŚP
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    ja wykonalem operacje podczas finalu - 12.01 i w wyciagu do 15.01 nie bylo,
    dopiero teraz otrzymam
    pozdrawiam i milego weekendu

  • 13. Data: 2003-02-21 15:27:44
    Temat: Re: WOŚP
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Damian"
    > ja wykonalem operacje podczas finalu - 12.01 i w wyciagu do 15.01 nie
    bylo,
    > dopiero teraz otrzymam

    a ja przekazalem KK VC BZ-WBK 50 zl juz chyba 10 stycznia - slad po tym
    zaginal, zapomnieli
    *** blad ***

  • 14. Data: 2003-02-21 22:58:23
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Nie, od automatow bialkowych ;-)) wlasnie sprawdzilem.

    heh no to hospicjum i wosp _srasznie_ zalezy na pieniadzach :)))

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2003-02-21 23:04:46
    Temat: Re: Re: Re: Re: WOŚP
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 21, 2003 at 11:58:23PM +0100, JaKi wrote:

    >heh no to hospicjum i wosp _srasznie_ zalezy na pieniadzach :)))

    Automat bialkowy wosp != ten od hospicjum, ale i tak nie moge
    zrozumiem hospicjum ze te kase sciaga z taaaakim opoznieniem.

    --

    --w

  • 16. Data: 2003-02-22 08:21:07
    Od: "Marcin" <k...@g...pl>

    Witam

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > 14 lutego zapłaciłem kartą Visa Electron inteligo na bramce Polcardu na
    > rzecz WOŚP. Od razu widoczna blokada, wszystko pięknie. Tyle, że jutro
    > blokada wygasa, a rozliczenie nie nastąpiło.... Ciekawe dlaczego???

    A ja nie bawilem sie w karty tylko zrobilem zwykly przelew
    i w srode zwyklym listem przyszly podziekowania z WOSP.
    Jak na razie to przelewy chyba sa najlepsze:)

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 17. Data: 2003-02-22 10:03:59
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A ja nie bawilem sie w karty tylko zrobilem zwykly przelew
    > i w srode zwyklym listem przyszly podziekowania z WOSP.
    > Jak na razie to przelewy chyba sa najlepsze:)

    Tak, tylko, że to były bardziej eksperymenty w związku z pracami czytaj
    awarią Euronetu i autoryzacji kart inteligo w internecie. A bramka WOŚP
    właśnie była najlepsza do testowania tegoż. Jak nie poszło - to trudno. A
    jak poszło - nic się złego nie stało. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 18. Data: 2003-02-22 12:55:55
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Automat bialkowy wosp != ten od hospicjum, ale i tak nie moge
    > zrozumiem hospicjum ze te kase sciaga z taaaakim opoznieniem.

    A spytam inaczej. Jakie sa szanse, ze obciazenie faktycznie nastapi? Bliskie
    100%?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 19. Data: 2003-02-22 13:01:35
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b37s1d$g67$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > A spytam inaczej. Jakie sa szanse, ze obciazenie faktycznie nastapi?
    > Bliskie 100%?

    No jesli troskliwi ofiarodawcy karciani dojda do wniosku, ze obciazenia nie
    ma i nie ma, wykonaja przelew, a po kilku miesiacach rozliczenie przyjdzie,
    to opoznianie rozliczen wcale nie musi byc az tak niekorzystne dla
    hospicjum/WOSP.

    --
    Robert

  • 20. Data: 2003-02-22 13:57:31
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    przyjdzie,
    > to opoznianie rozliczen wcale nie musi byc az tak niekorzystne dla

    Stad wlasnie pytam.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara