  • 31. Data: 2004-11-14 11:32:02
    Temat: Re: Re: Internet w PKO BP
    Od: "Skiera" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cn7ekk$n9o$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > 1.czy w KAŻDYM oddziale już jutro można prosić o podpisanie umowy?
    > 2.czy będzie proces aktywacji,np. przez telefon czy też dostęp jest
    aktywowny
    > automatycznie po podpisaniu umowy?
    > 3.czy będą karty kredytowe,ubezpieczenia,fundusze,obligacje,wnioski
    on-line itp?
    > 4.czy zdrapki takie jak w Inteligo,automatycznie przysyłane?
    > 5.aktywny dostęp przez sms(jak w Intligo)?
    > 6.konto wspólne-2 identyfikatory,karty kodów hasła itd?
    > 7.czy przelewy pko-inteligo on line?
    > 8czy będą przelewy quick money i sms money ;)?

    raczej wielkiej akcji informacyjnej nie bedzie, a jesli chodzi o wymierne
    korzysci to beda
    ad1. w kazdym
    ad2.aktywacja bedzie w oddziale
    ad3.narazie nic mi o ty nie wiadomo
    ad4.automatycznie po 20 kodzie lub w oddziale mozesz dostac
    ad5.nie
    ad6.osobno dla kazdego, beda 3 poziomy dostepu (ograniczenia)
    ad7.nie
    ad8 narazie nic mi o ty nie wiadomo

  • 32. Data: 2004-11-14 11:45:58
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

> [...]
    otoczenia
    > do "uruchomienia"internetu dla ich Superkont.

    powalila mnie ta misja zycia, koniecznosc a moze i poczucie obowiazku by
    naklaniac kogokolwiek do jakiegos banku lub uzycia jego oferty
    dotad myslalem, ze tylko na forum mbanku sa "....', wyznajacy bankowi swoja
    milosc

  • 33. Data: 2004-11-14 12:02:18
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > powalila mnie ta misja zycia, koniecznosc a moze i poczucie obowiazku by
    > naklaniac kogokolwiek do jakiegos banku lub uzycia jego oferty

    Cza niesc ten kaganiec... oswiaty do spoleczenstwa...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 34. Data: 2004-11-14 12:06:04
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl>

    Skiera <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > ad5.nie
    > ad6.osobno dla kazdego, beda 3 poziomy dostepu (ograniczenia)
    Dzięki,żeby wszyscy tyle wiedzieli co Ty:)

  • 35. Data: 2004-11-14 12:08:28
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl>

    Krab <_...@h...pl__> napisał(a):

> [...]
    > naklaniac kogokolwiek do jakiegos banku lub uzycia jego oferty
    > dotad myslalem, ze tylko na forum mbanku sa "....', wyznajacy bankowi swoja
    Nie chodzi o misję ale o pomoc:)
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 36. Data: 2004-11-14 12:22:14
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl>

    Slawek Kos <s...@p...com> napisał(a):

    > Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości

    > Cza niesc ten kaganiec... oswiaty do spoleczenstwa...;-)
    Sam bym lepiej tego nie wyraził;)

    Marcin

  • 37. Data: 2004-11-14 13:19:03
    Temat: Re: Internet w PKO BP
    Od: "Tomasz Styrna" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Skiera" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:cn7ekk$n9o$1@inews.gazeta.pl...

    > _wymiernymi_
    > usługę,np.

    Z tego co wiem to do końca marca lub maja 2005 dostęp przez internet będzie
    zwolniony z opłat.

    > otoczenia

    No chyba nie ma co przekonywać tych co potrzebują szybkiego dostępu do
    rachunku, oni sami z tego skorzystają. A po co uszcześliwiać kogoś czymś z
    czego korzystać nie potrzebują i nie będą?

    > ad6.osobno dla kazdego, beda 3 poziomy dostepu (ograniczenia)

    ... pasywny, ograniczony, aktywny dla każdego kanału osobno (internet,
    infolinia, kolsuntant).

    Menu wygląda tak:
    RACHUNKI
    - Osobiste i Partner
    - Lokaty
    - Kredyty
    - Historia rachunku
    - Środki nierozliczone
    TRANSAKCJE
    - Zdefiniowani odbiorcy
    - Płatności
    - Zlecenia stałe
    - Polecenia zapłaty
    - Przelew jednorazowy
    - Przelew do ZUS
    - Przelew do US
    - Przelew między własnymi rachunkami
    DOSTĘP
    - Kanały dostępu
    - Uprawnieni
    - Karty kodów jednorazowych
    - Dane osobowe
    KONTAKT
    WYLOGUJ

    ... więc mniej więcej wiadomo jaka będzie funkcjonalność :-) Niektóre
    pozycje mają podmenu.

    Pozdrawiam
    Styrni

  • 38. Data: 2004-11-14 13:31:53
    Od: "Tomasz Styrna" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:cn7ekk$n9o$1@inews.gazeta.pl...

    > _wymiernymi_
    > usługę,np.

    > otoczenia
    >
    > Pierwsza wymierna korzysc to, zdaje się, jest w TOiP
    > Koszt przelewu 0,50zl zamiast 3,00zl jak w okienku czy 1,00zl jak przez
    > zlecenie stale.
    > Wystarczy zlikwidowac kilka zlecen stalych i zamiat nich puscic przez
    > internet.
    > 4 szt wystarcza zeby dostep przez internet sie zwrocil...

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=i_22/layout=intelig
    o/zone=-1/section=inteligo

    .. jutro nabierze mocy oficjalnej ;-)

    Pozdrawiam
    Styrni

  • 39. Data: 2004-11-14 14:24:08
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz Styrna <t...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > kilka
    >
    > Z tego co wiem to do końca marca lub maja 2005 dostęp przez internet będzie
    I to mi się podoba:)

    > No chyba nie ma co przekonywać tych co potrzebują szybkiego dostępu do
    > rachunku, oni sami z tego skorzystają. A po co uszcześliwiać kogoś czymś z
    > czego korzystać nie potrzebują i nie będą?
    Dopóki nie spróbowałem jak dostęp do internetu i komputer ułatwia życie to też
    uważałem,że to nie dla mnie;)Do zapoznania się z komputerem i internetem
    zostałem jakby "zmuszony";)przez kogoś innego.

    > .... pasywny, ograniczony, aktywny dla każdego kanału osobno (internet,
    > infolinia, kolsuntant).
    Pasywny to tylko podgląd ,tak?Ograniczony to "jakby"pełnomocnictwo dla kogoś
    udzielone przez posiadacza rachunku?

    > Menu wygląda tak:
    > RACHUNKI
    > - Osobiste i Partner
    > - Lokaty
    > - Kredyty
    i tu jest miejsce dla KK
    > - Historia rachunku
    będzie można drukować potwierdzenie przelewu?
    > - Środki nierozliczone
    a co to? blokady?
    > TRANSAKCJE
    > - Zdefiniowani odbiorcy
    > - Płatności
    > - Zlecenia stałe
    > - Polecenia zapłaty
    > - Przelew jednorazowy
    > - Przelew do ZUS
    > - Przelew do US
    > - Przelew między własnymi rachunkami
    > DOSTĘP
    > - Kanały dostępu
    Internet?telefon -automat?,telefon-konsultant?,inne?
    > - Uprawnieni
    Pełnomocnicy?
    > - Karty kodów jednorazowych
    > - Dane osobowe
    > KONTAKT
    Poczta wewnętrzna?
    > WYLOGUJ
    >
    > .... więc mniej więcej wiadomo jaka będzie funkcjonalność :-) Niektóre
    > pozycje mają podmenu.
    Jeszcze jedno pytanie ,czy podobnie jak w Inteligo przelewy w obrębie PKO będą
    bezpłatne?

    > Pozdrawiam
    > Styrni
    Pozdrawiam i dziękuję za uchylenie tajemnicy.

    Marcin

  • 40. Data: 2004-11-14 16:46:39
    Od: "Skiera" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Styrna" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > konta
    > kilka
    >
    > Z tego co wiem to do końca marca lub maja 2005 dostęp przez internet

    do konca marca 2005 bedzie pobierana tylko oplata abonamentowa reszta -
    friko