  • 41. Data: 2002-12-21 19:44:57
    Temat: Re: Re: Diners Club w citi ? ;-)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Dec 21, 2002 at 06:06:07PM +0100, Wojtek Frabinski wrote:

    >Potwierdzam, tak wynika z materialow DC. Oczywiscie jest tez
    >zastrzezenie, ze wnioskujacy beda sprawdzani indywidualnie i w
    >konretnych przypadkach moga byc wymagane inne dokumenty (pewnie u
    >niektorych by ich moglo nie byc wcale :))

    pjo mowil ze takie sa warunki w rzeczywistosci, wyrabial jakos 2
    miechy temu.

    --

    --w

  • 42. Data: 2002-12-21 19:53:43
    Temat: Re: Czy oni mają jakieś www?
    Od: "Paweł" <p...@N...gazeta.pl>

    www.bphpbk.pl

    Mam od 2 miesięcy EC/MC kredytową. Jak na razie to jestem zadowolony
    i dostałem za darmo na 1 rok!!

  • 43. Data: 2002-12-21 19:56:18
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Dec 21, 2002 at 08:42:32PM +0100, Wojtek Frabinski wrote:

> [...]
    >splaty, podobno bardzo korzystne kursy, brak podgladu online, prestiz
    >ale chyba nieco inaczej rozumiany niz przy kartach gold (nie kazdy
    >dres rozpozna, ze tego goscia stkuknac nalezy, nie kazda kasjerka w
    >markecie zrozumie, ze to karta prestizowa :)).
    >Generalnie to przedmiot pozadania takich maniakow kart jak ja :) i
    >przydatny instrument dla czesto podrozujacych po swiecie (saloniki na
    >lotniskach, bezproblemowy wynajem samochodow itp)
    >Dla przecietnego uzytkownika karty to chyba produkt niespecjalnie
    >potrzebny, lepiej sprawdzi sie jakas dobra KK Visa czy MC, DC najwyzej

    Bardzo dobrze powiedziane, dodam do tego jeszcze tylko ze ja ja jako
    podstawowa traktuje, a vise (no, pozostale kk ;-)) jako zapasowe.

    Ostatnio zaczalem jej uzywac do awaryjnych wyplat z bankomatu, bo to
    tylko 4% ;-)

    --

    --w

  • 44. Data: 2002-12-21 20:10:13
    Temat: Re: Pierwsza karta PKO BP i Diners Club
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 21 Dec 2002 20:43:17 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Ja _wiem_ ze takie kraza legendy o bphpbk, ale tutaj
    >http://www.bphpbk.pl/pub/taryfa_karty_kredytowe.pdf tego nie widac ;-)

    A od kiedy DC jest kredytowy :-) Chodziaz sami w swoich materialach
    tak miejscami go okreslaja.

    A co do BPHPBK to moze oferuja tylko w niektorych oddzilach exPBK albo
    po prostu tylko klientom z wybranych segmentow.
    Na stronach niekotrych bankow wydajacych karty Platinium tez
    informacji o nich sie nie znajdzie

    >A tak btw - to tam juz tylko visy zwykle i kk? A przy okazji - bph
    >wydaje vise walutowa ;-)

    Ano, juz od dawna.

    >Ale w zwyklym, wcale nie snobistycznym stylu dc, prawda? ;-]

    :). Chialbym zobaczyc to cudo na zywo.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 45. Data: 2002-12-21 20:19:50
    Temat: Re: Re: Pierwsza karta PKO BP i Diners Club
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Dec 21, 2002 at 09:10:13PM +0100, Wojtek Frabinski wrote:

    >A od kiedy DC jest kredytowy :-) Chodziaz sami w swoich materialach
    >tak miejscami go okreslaja.

    Oj, po prostu to podeslalem - w informacjach pozostalych tez nie ma.

    >A co do BPHPBK to moze oferuja tylko w niektorych oddzilach exPBK albo
    >po prostu tylko klientom z wybranych segmentow.

    Albo tylko wydaja kontynuacje, albo eks-baca?

    >Na stronach niekotrych bankow wydajacych karty Platinium tez
    >informacji o nich sie nie znajdzie

    Jak np. rb? ;-)

    >Ano, juz od dawna.

    A ja to dopiero teraz zauwazylem.

    ::). Chialbym zobaczyc to cudo na zywo.

    Sadze ze szanse masz male. Nie, to zaden przytyk pod Twoim adresem,
    raczej mysle ze to odpowiednik word signia (czy jak sie to cudo epi
    nazywa), o ktorej wiecej uslyszysz od wodnika, a rzadziej spotkasz ;-)

    --

    --w

  • 46. Data: 2002-12-21 20:29:04
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Coz, nic dodac nic ujac:
    "I have the simplest tastes. I am always satisfied with the best." Oscar Wilde

    albo:
    Welcome to a new world of services and privileges - created especially for those who
    expect more when they travel, entertain, conduct business, or simply take advantage
    of
    life's many other pleasures. We are delighted to offer you these exclusive benefits
    backed
    by worldwide, world-class service. We look forward to serving you a world without
    limits.
    ;-))

    > :). Chialbym zobaczyc to cudo na zywo.

    Wojtku spokojnie ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 47. Data: 2002-12-21 20:29:04
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

  • 48. Data: 2002-12-21 20:29:22
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 21 Dec 2002 21:19:50 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:
    >Sadze ze szanse masz male.

    Sam to bym sie na razie zwyklym DC zadowolil :)

    > Nie, to zaden przytyk pod Twoim adresem,
    >raczej mysle ze to odpowiednik word signia (czy jak sie to cudo epi
    >nazywa), o ktorej wiecej uslyszysz od wodnika, a rzadziej spotkasz ;-)

    Ale kilkaset WS w Polsce jest. A Carte Blanche oficjalnie chyba sie
    nawet nie wydaje.
    Jestem po prostu ciekawy, czy w rzeczywistosci wyglada tak samo
    atracyjnie jak na zdjeciu, bo wizerunki kart w folderach reklamowych
    to czesto dzielo grafikow i sie troche roznia od oryginalu.
    Na plakatach bardzo podobal mi sie mundialowy MC Investbanku z
    hologramem maestro :).

  • 49. Data: 2002-12-21 20:50:26
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Dec 21, 2002 at 09:29:22PM +0100, Wojtek Frabinski wrote:

    >Sam to bym sie na razie zwyklym DC zadowolil :)

    ;-)

    >Ale kilkaset WS w Polsce jest. A Carte Blanche oficjalnie chyba sie
    >nawet nie wydaje.

    No fakt.

    >Jestem po prostu ciekawy, czy w rzeczywistosci wyglada tak samo
    >atracyjnie jak na zdjeciu, bo wizerunki kart w folderach reklamowych
    >to czesto dzielo grafikow i sie troche roznia od oryginalu.

    DC sie bardzo nie roznily. Inna sprawa co jest jeszcze hologramem na
    tej karcie ;-)

    >Na plakatach bardzo podobal mi sie mundialowy MC Investbanku z
    >hologramem maestro :).

    O IB nawet mi nie mow.

    --

    --w

  • 50. Data: 2002-12-23 01:55:20
    Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl>

    Wojtek Frabinski napisał(a):
    > Ale kilkaset WS w Polsce jest. A Carte Blanche oficjalnie chyba sie
    > nawet nie wydaje.

    Ciekawe dlaczego?
    Fragment z w/w strony:
    "Available to U.S. residents only"