  • Data: 2017-12-06 23:00:41
    Temat: Re: Raty Allegro
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Skutki demokracji. Każdemu się wydaje, że może się wypowiadać, nawet
    > jak nic nie rozumie.
    >
    > Czasem słucham komisyj ambergold i reprywatyzacyjnej. Tam się
    > dopiero OMG ciska, jak się słyszy, jakie bzdury ci członkowie
    > komisji mówią.

    :)
    Z drugiej strony dzis słuchałem jak przesłuchiwali jakiegos wiceministra.
    Kłamac tez trzeba umiec a ten gosc wyraźnie miał przekonanie ze jest
    inteligentniejszy niz to sie w rzeczywistosci okazało.

    Ale zeby było smieszniej - ostatnio na komisji reprywatyzacyjnej
    opowiadał jakis lokator jak mu czynsz o 1000% podniesli.
    A potem przez cały dzień w PR24 mowili jakie to oburzajace 1000-krotne
    podzwyzki czynszu były. Juz pomijam pomylenie 1000% z 1000-krotnoscia ale
    na chłopski rozum - czy oni naprawde chcieli zasugerowac ze jak ktos
    wczesniej płacił 200-300zł czynszu to nagle płacili 200-300 tysiecy...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU