    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ranking prymitywnosci bankow
    Date: 15 Dec 2002 23:00:20 +0100

    > =====
    > tak tak, :-) z wysylaniem nie ma problemow :-)
    > pytanie czy te przelewy rownie zszyblko (chpocby w ten sam zien)
    > laduja w bankudocelowym?
    >
    > jest tak?
    > daj znak, bo wlasnie potrzebuje jakiegos jednego szybkiego :-) banku

    Moje docierają. Jednak to nie jest całkowicie zależne od banku wysyłającego ale
    także banku przyjmującego. Bank wysyłający (w tym wypadku Kredyt Bank)
    przekazuje je automatycznie do KIR (trzy razy dziennie). KIR działa z reguły
    niezawodnie. A bank przyjmujący. Z tym może być różnie, np. odbierają tylko
    jedną sesję Eliksiru. Tensor1