    From: "Lopez" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ranking kredytów mieszkaniowych
    Date: Tue, 13 Jan 2004 11:43:39 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@195.82.161.187

    Użytkownik "Tomaszek" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:btu5lq$8c5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > wychodziło że najlepiej w PKO albo w KB,
    >
    > w PKO BP czeka sie przynajmniej w moim miescie do 2 miesiecy na decyzje
    plus
    > strasznie duze prowizje (razem z ubezpieczeniem kredytu), natomiast w KB
    > potrzeba rzeczoznawcy ktory wyceni mieszkanie bez wzgledu na kwote kredytu
    > plus duzo innych formalnosci reszta OK

    Co to za oddzial i w jakim miescie? Ja skladalem wniosek w Zabrzu i juz po
    tygodniu mialem pozytywna decyzje. Czekalem na kredyt 4tygodnie tylko
    dlatego, ze sprzedajcy musial zdjac w tym samym oddziale swoja hipoteke z
    tego mieszkania, a to juz wymagalo podjecia decyzji przez oddzial w
    Gliwicach, a na koncu sie okazalo, ze takze w Bytomiu. Gdyby nie to kupilbym
    mieszkanie na kredyt z PKO BP w ciagu maksymalnie 2tygodni.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia