  • 11. Data: 2003-01-31 22:07:44
    Temat: Re: [Raiifeisen] - schodzi na psy ?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > BTW czy adres 195.136.95.129 w nagłówkach Twojego postu jest przypadkiem?

    Hehe ;))) Dokladnie to samo mi sie nasunęło po przeczytaniu tego postu :D
    Jak widac przypuszczenie bylo uzasadnione ;))
    RCB Raiffeisen Bank Polska S.A.

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 12. Data: 2003-02-01 10:15:44
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Witek" napisał w wiadomości ...

    > Hehe ;))) Dokladnie to samo mi sie nasunęło po przeczytaniu tego postu :D
    > Jak widac przypuszczenie bylo uzasadnione ;))
    > RCB Raiffeisen Bank Polska S.A.

    To tylko oznacza Panowie, że Kolega wie o czym pisze -
    w przeciwieństwie do was, którzy tylko przypuszczacie,
    że wiecie o czym piszecie. Bo czymże jest argument
    "zawsze tak było".

  • 13. Data: 2003-02-01 10:48:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To tylko oznacza Panowie, że Kolega wie o czym pisze -

    Sugerujesz, ze pracownicy Rajffiego wiedza ze przelew nie wyszedl zgodnie z
    planem z mBanku?

    Maciej

  • 14. Data: 2003-02-01 10:59:11
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał

    > To tylko oznacza Panowie, że Kolega wie o czym pisze -
    > w przeciwieństwie do was, którzy tylko przypuszczacie,
    > że wiecie o czym piszecie.

    A czy ja gdzies pisalem powyzej o mB czy Rajfim ? NIE !!!

    > Bo czymże jest argument
    > "zawsze tak było".

    To nie ja pisalem ;P

    --
    Witek

  • 15. Data: 2003-02-01 13:48:48
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    > Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Sugerujesz, ze pracownicy Rajffiego wiedza ze przelew nie wyszedl zgodnie z
    > planem z mBanku?

    No napewno mają duże szanse, by wiedzieć....
    ;)))

  • 16. Data: 2003-02-01 17:05:01
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Feb 2003 11:15:44 +0100,
    osoba podpisana: jo44 <j...@o...pl>
    napisała:

    > To tylko oznacza Panowie, że Kolega wie o czym pisze -
    To oznacza też, że pracownik Rajfiego uznaje za normalne zwracanie się
    do klienta (nie twierdzę, że bez winy) per "człowieku" i sugerowanie mu
    kłopotów z ego :-P[1]

    > w przeciwieństwie do was, którzy tylko przypuszczacie,
    > że wiecie o czym piszecie. Bo czymże jest argument
    > "zawsze tak było".
    A przepraszam, po czym innym mam wnioskować ? Nie jestem pracownikiem
    banku(banków) wiem tylko po efektach.
    Mam jakieś doświadczenia z mBankiem, mam jakieś doświadczenia z
    Raiffeisenem.
    Jedyne do czego można się przyczepić to tytuł mojego posta.
    Natomiast _nikt_ z Raiffeisena nie przesłał mi nic co by
    pomogło ustalić czy to faktycznie była wina mBanku czy RCB, czy to
    zaprzeeczenia, czy też prośby o podanie szczegółów przelewu. Nic.
    Niestety RCB nie jest jedyny :-(

    KJ

    [1] o wiele lepiej ten człowiek by zrobił mając jakiś disklajmer w
    rodzaju "przedstawione opinie nie reprezentują w żaden sposób mojego
    pracodawcy"

    --
    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 17. Data: 2003-02-02 09:07:11
    Od: a...@p...onet.pl

    > Jedyne do czego można się przyczepić to tytuł mojego posta.

    No i własnie dokładnie przyczepiłem się tytułu Twojego posta. Nic nie
    sprawdziłeś do końca (sam to napisałeś), bo po co się męczyć ? - lepiej od razu
    napisać w niusach coś ciekawego - przyciągającego uwagę ;))

> [...]
    > pomogło ustalić czy to faktycznie była wina mBanku czy RCB, czy to
    > zaprzeeczenia, czy też prośby o podanie szczegółów przelewu. Nic.

    Z tego co się orientuję to w każdym banku obowiązują takie regulacje, że klient
    posiadający w nim np. rachunek ma prawo zgłosić zapytanie lub reklamację
    dotyczącą swojego problemu, a bank ma obowiązek to wyjaśnić ;))) czy może w tym
    przypadku się mylę ??? Czy już zrobiłeś coś w tym kierunku ????

    > [1] o wiele lepiej ten człowiek by zrobił mając jakiś disklajmer w
    > rodzaju "przedstawione opinie nie reprezentują w żaden sposób mojego
    > pracodawcy"

    O wiele lepiej byś zrobił zastanawiając się nad tym co piszesz - proszę pokaż,
    który kawałek mojego postu był wyrażeniem opinii lub wyjaśnienia takiego lub
    innego pracodawcy ?????

    A.

  • 18. Data: 2003-02-02 11:01:12
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 2 Feb 2003 10:07:11 +0100,
    osoba podpisana: a...@p...onet.pl <a...@p...onet.pl>
    napisała:

> [...]

    >czy może w tym
    > przypadku się mylę ??? Czy już zrobiłeś coś w tym kierunku ????

    Regulacje pewnie są, jeśli koniecznie chcesz mogę zgłosić pisemnie
    reklamacje. Tylko na przykład:
    Próba wyjaśnienienia szczegółów przelewu w ING na kasę mieszkaniową
    trwała tydzień i gdyby nie jedna dobra dusza to pewnie by się to nie
    skończyło.
    Próba wyjasnienia dlaczego przelewy (tym razem w mBanku ) 2
    stycznia poszły nie w takiej kolejności jak deklaruje bank. Odpowiedzi
    różne.

    W przypadku tej awarii KIR-u w zeszłym roku. Pracownik Rajfiego nie
    potrafił nic sensownego odpowiedzieć, nie wpadł na pomysł, żeby "pchnąć"
    gdzieś dalej.
    Więcej ?

    Dlaczego niby tym razem miałoby być inaczej ?
    O juz wielokrotnie przytaczanym wypinaniu się banków na klientów, którym
    nie chcą udzielić kredytu szkoda pisać.

    Nietety, wygląda na to że dopiero publiczne napiętnowanie zmusza ludzi z
    banku do zającia się sprawą. I co dziwniejsze, z obsługą niestandardowych
    sytuacji jest coraz _gorzej_[2] choć wydaje się że powinno byc
    odwrotnie.

    > O wiele lepiej byś zrobił zastanawiając się nad tym co piszesz - proszę pokaż,
    > który kawałek mojego postu był wyrażeniem opinii lub wyjaśnienia takiego lub
    > innego pracodawcy ?????
    Chcesz powiedzieć, że ze służbowego komputera możesz sobie bluzgać
    klienów ?[1]

    KJ

    > A.

    KJ
    [1] - bo mimo wszystko nie wierzę, że jest to włamywacz który wpiął się
    w sieć rajfiego i z niej pisze.
    [2] - a przynajmniej takie jest moje subiektywne odczucie.
    --
    EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping