    From: Waldek <m...@n...dam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raifi zwraca za transport
    Date: Thu, 3 Dec 2015 00:57:52 +0100

    W dniu 2015-12-03 o 00:21, MK pisze:
> [...]
    cie/t?renderer.slotId=y7cg6wlmpbrvmjdl

    > Przez dlugi czs polecalem karty polbanku a pozniej raiffeisena,
    > ale ostatni rok wspolpracy to udreka, ciagle zmiany toip i
    > regulaminow zeby wyciagnac kase z klienta spowodowaly, ze
    > zdecydowalem sie na definytywne pozegnanie z ta instytucja. Na
    > koniec raiffeisen wycial mi taki numer, z jakim do tej pory sie
    > nie spotkalem. Generalnie chodzi o niedotrzymanie warunkow umowy
    > i ujawnienie tajemnicy bankowej. Sprawa jest rozwojowa, ale
    > zapewne zakonczy sie interwencja uokik i giodo.
    > Odradzam relacje finansowe z tym bankiem.

    Ja nie mam specjalnych powodów do narzekania na Raifiego
    - no, może ciut wkurzający interfejs www ;)
    Mam tam tylko aktywną KK Gold - IMO na przyzwoitych warunkach
    (transfer jeszcze z Polbanku), i obecnie konto z "celem" na 4%
    - więc też IMO dość przyzwoicie

    Moje "podpadziochy" to GOL i Alior
    - Meritek poszedł do piachu przez przejecie Aliora.

    A z innymi żegnałem się głównie ze względu na marność ofert
    i/lub wprowadzanie "nierentownych" opłat ;)

    Ślubu z żadnym z banków nie brałem,
    więc gdy mi któryś "nie leży", to spadam bez żalu
    - gdy coś sensownego zaproponują to wracam ;)

    Pozdro