  • 21. Data: 2012-05-02 09:15:00
    Temat: Re: [Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-05-02 00:55, Waldek pisze:
    > A jesli mozna spytac co leglo na szali zwyciestwa ? :)

    Bank, jak to bank, natomiast bardzo podoba mi się aplikacja na telefon
    oraz ten mechanizm bilansujący się, który sam uzupełnia środki z
    rachunku oszczędnościowego. Sama karta kredytowa jest na zawsze darmowa,
    a oferuje kilka zniżek, których nie ma w innych bankach :)

    Póki co obsługa banku robi pozytywne wrażenie co też jest istotne.

    Natomiast będę chciał zmienić konto Direct na zwykłe, po to aby uzyskać
    dostęp do nielimitowanej liczby wypłat gotówki w oddziale :)

    Mr. Owl.

  • 22. Data: 2012-05-02 10:32:20
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-05-02 00:38, Pan Sowa pisze:
    > Np. ja. Plus do tego zawnioskowałem o kartę kredytową :)

    Ja też się nad tym zastanawiałem, aż zobaczyłem ich 'zaświadczenie o
    zatrudnieniu i zarobkach' gdzie jest taka fajna dyspozycja do podpisania:

    Wyrażam zgodę na potrącenie przez Raiffeisen Bank Polska S.A. z mojego
    wynagrodzenia za pracę zgodnie z treścią art. 91 Kodeksu Pracy, moich
    zobowiązań z tytułu kredytu, którego mi udzielono / który poręczyłam(em)
    w Raiffeisen Bank Polska S.A. przy zachowaniu następujących warunków:
    1. Potrącenie następuje na każde pisemne wezwanie Raiffeisen Bank Polska
    S.A. do spłaty kredytu.
    2. Dyspozycja jest nieodwołalnym pełnomocnictwem w trybie art. 101 k.c.
    i wygasa z chwilą spłacenia całości kredytu oraz świadczeń z nimi
    związanych wynikających z warunków zawartej umowy kredytu.

    To już BTE im nie wystarczy? Nie długo każą się zobowiązać do
    nadpłacania karty na 100% limitu, żeby się zabezpieczyć... KK spłacam w
    GP ale są granice przyzwoitości w zabezpieczaniu swoich interesów przez
    bank.

  • 23. Data: 2012-05-02 11:12:15
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 2 May 2012 00:14:11 +0200, Waldek napisał(a):

    > Ja mysle ze czesci osob moze sie spodobac i zostawia
    > jesli nie jako glowny to r-k pomocniczy ;)

    Ogólnie to konto tragedii nie robi, a obsługa na iPadzie bardzo
    sympatyczna, ale ile można mieć tych pomocniczych? :) W wakacje spróbuję
    zejść do sześciu kont, chyba że znów z jakimiś promocjami powyskakują.

    AK

  • 24. Data: 2012-05-02 11:41:07
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    witrak() napisał(a) :
    > Pan Sowa <p...@g...ru> wrote on 2012-05-02_0:38

    > Oszczędzaj się! Ja bym już chyba nie zmieścił :-) a mam specjalną
    > portmonetkę na baaardzo duży zestaw kart. A i tak wkładam po dwie
    > do jednej kieszonki...

    Hmmm... Czy to jest już uzależnienie, czy jeszcze nie ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 25. Data: 2012-05-02 13:51:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 May 2012 00:14:11 +0200, Waldek napisał(a):

    > Ja mysle ze czesci osob moze sie spodobac i zostawia jesli nie jako
    > glowny to r-k pomocniczy ;)

    No rachunek sam w sobie nie jest zły i można go sobie zostawić np. do
    kont walutowych i ewentualnych zakupów na cinkciarz.

    --
    xbartx

  • 26. Data: 2012-05-02 14:39:43
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Bank, jak to bank, natomiast bardzo podoba mi się aplikacja na telefon

    Nie jest zle z ta aplikacja na telefon, ale:
    - potwierdzanie przelewow jedynie przez liste hasel jest troche zacofane-
    - przeciez wiele telefonow od lat jest w stanie przelaczac zadania,
    (ze juz o ctrl+c/ctrl+v nie wspomne) i hasla sms rowniez moglyby dzialac
    na telefonie;
    - brak mozliwosci realizacji/autoryzacji niezrealizowanych/odroczonych
    przelewow,
    mimo, ze mozliwosc ich podgladu istnieje;
    - brak przelewow do US/ZUS
    (akurat ostatniego dnia kwietnia szukalem tej opcji i dupa- musialem
    wczesniej wracac z plazy :)

    > oraz ten mechanizm bilansujący się, który sam uzupełnia środki z rachunku
    > oszczędnościowego.

    Te ustalenie min/max jest bardzo fajne- fakt.

    > Sama karta kredytowa jest na zawsze darmowa, a oferuje kilka zniżek,
    > których nie ma w innych bankach :)

    Ta darmowosc jest po spelnieniu jakichs warunkow?

    > Póki co obsługa banku robi pozytywne wrażenie co też jest istotne.

    Pani na infolinii byla 1000x bardziej kumata niz pani w oddziale,
    wiec wrazenia mam "mieszane" :).

  • 27. Data: 2012-05-02 21:21:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Ogólnie jeszcze dorzucę coś od siebie odnośnie Rajfiego. Dwa razy już
    miałem u nich sytuację, że przez moją pomyłkę (błędne zrozumienie
    regulaminu) została naliczona mi opłata. Po rozmowie z partyline i
    przedstawieniu sprawy opłata została cofnięte a w jednym przypadku było
    to 50 zł. Także pod tym względem są na poziomie Citi - praktycznie
    czołówka.
    Ciekawe co się stanie z półbankiem jak tam będą próbowali ruszyć, bo jest
    to dosyć poważna sprawa fuzja dwóch tak skrajnie odmiennych banków ;)

    --
    xbartx

  • 28. Data: 2012-05-02 21:48:54
    Od: gral <n...@e...pl>

    xbartx napisał(a):
> [...]
    > Ciekawe co się stanie z półbankiem jak tam będą próbowali ruszyć, bo jest
    > to dosyć poważna sprawa fuzja dwóch tak skrajnie odmiennych banków ;)

    wy tu gadu gadu o tym, żeby konta pozostawiać, a premii dalej nie ma :}

  • 29. Data: 2012-05-03 14:15:22
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote on
    2012-05-02_11:41

    > Hmmm... Czy to jest już uzależnienie, czy jeszcze nie ;-)

    Na pewno *jeszcze* nie ;-)
    Część z nich jest po prostu nie do ruszenia (dwie debetowe do kont
    firmowych), jedna do Makro, jedna (KIS) jako "uniwersalna darmowa
    karta bankomatowa", jedna Citi Visa - do płatności internetowych,
    jedna Citi Master - do płatności zbliżeniowych, no i Półbank Era -
    do reszty i na zagranicę. (Do tego kilka kart nie-płatniczych: DO,
    prawko, karta biblioteczna, karta do Makro na drugą firmę, karta
    stałego klienta Sixta, Karta PZU OM...)

    Wszystko ponad to - to już przegięcie, ale staram się ograniczać :)

    witrak()

  • 30. Data: 2012-05-03 14:19:19
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> wrote on 2012-05-02_11:12

    > Ogólnie to konto tragedii nie robi, a obsługa na iPadzie bardzo
    > sympatyczna, ale ile można mieć tych pomocniczych? :) W wakacje spróbuję
    > zejść do sześciu kont, chyba że znów z jakimiś promocjami powyskakują.

    No, żesz Ty, żartujesz chyba?!? To jakie Ty sobie zostawiasz pole
    manewru?! Rozumiem, że więcej niż 8-9 to zwykle nie potrzeba, ale
    sześć? Trzeba trzymać we wszystkich bankach, gdzie konta są dobre
    lub przynajmniej jeść nie wołają... Ja nawet w mbąku jeszcze
    trzymam (oczywiście konto - nie pieniądze...).

    ;-)

    witrak()