  • 11. Data: 2012-03-30 00:02:34
    Temat: Re: Raiffaisen 200 zł gratis
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 29 Mar 2012 23:32:42 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Tylko trzeba pamietac, ze te przelewy musza byc z bankowosci mobilnej -
    > czyli z aplikacji na telefonie/tablecie itp. Inaczej nici z 200 zl.

    Akurat stałem się posiadaczem 'plejabuka' od Blackberry, więc cóż robić,
    trzeba znowu wisienki od Rajfiego powyjadać. Trzeba przyznać, że co jak
    co, ale wisienki od Rajfiego zawsze dobrze smakują ;)

    Xenocide

  • 12. Data: 2012-03-30 00:07:09
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > Akurat stałem się posiadaczem 'plejabuka' od Blackberry, więc cóż robić,
    > trzeba znowu wisienki od Rajfiego powyjadać. Trzeba przyznać, że co jak
    > co, ale wisienki od Rajfiego zawsze dobrze smakują ;)

    Wisienki to tylko taki frykas
    podstawa diety sa orzeszki --od Baski :)

    A jakby kto mial problem ze znalezieniem
    to spiesze z pomoca http://www.tinyurl.pl?hvc2qn2s

  • 13. Data: 2012-03-30 00:10:02
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 29 Mar 2012 21:46:46 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Napisali, ze wykluczone sa osoby, "ktore przed dniem 28 marca 2012 r.
    > nie posiadały w Raiffeisen Bank Polska S.A. konta osobistego Comfort
    > Direct.".

    Poprzednią noc zarwałem i może czegoś nie chwytam, ale - gdzie tak
    napisano? Bo na moje obecne pojmowanie rzeczywistości, w regulaminie jest
    coś dokładnie przeciwnego.

    AK

  • 14. Data: 2012-03-30 00:38:26
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Sorki cos sie skiepscilo ... http://tnij.org/p2sg

  • 15. Data: 2012-03-30 08:48:57
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 30.03.2012 00:10, Andrzej Kubiak pisze:

    > Poprzednią noc zarwałem i może czegoś nie chwytam, ale - gdzie tak
    > napisano? Bo na moje obecne pojmowanie rzeczywistości, w regulaminie jest
    > coś dokładnie przeciwnego.

    No tak, mea culpa ;) Na odwrot napisalem.

  • 16. Data: 2012-03-30 09:02:19
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    W dniu 2012-03-30 08:48, neoniusz pisze:

    > No tak, mea culpa ;) Na odwrot napisalem.

    BTW, jak szybko przychodzi link do formularza otworzenia konta?

  • 17. Data: 2012-03-30 10:02:11
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "news.home.net.pl" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > BTW, jak szybko przychodzi link do formularza otworzenia konta?

    Do mnie juz przyszedl

  • 18. Data: 2012-03-30 10:26:53
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    W dniu 2012-03-30 10:02, Waldek pisze:

    > Użytkownik "news.home.net.pl" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Do mnie juz przyszedl

    Też przed chwilą otrzymałem. Podczas wypełniania nie był potrzebny kupon
    z grupera - też tak mieliście.
    Natomiast link do wniosku nie wygląda na spersonalizowany.

  • 19. Data: 2012-03-30 10:46:08
    Od: Łukasz <s...@g...pl>

    W dniu 2012-03-30 09:02, news.home.net.pl pisze:

    > BTW, jak szybko przychodzi link do formularza otworzenia konta?

    Ja dostałem praktycznie zaraz po wygenerowaniu kuponu.

    L.

  • 20. Data: 2012-03-30 11:06:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Sprawdziłem pocztę i link już jest. Wypełniłem formularz (tutaj ich
    trzeba pochwalić, bo to jeden z najlepszych jakie do tej pory widziałem i
    wypełniałem. Nawet pod linuksem i Chroumium wszystko działało jak należy
    bez żadnego zająknięcia).
    Teraz czekam na telefon i kuriera, bo nie chce mi się po oddziałach latać.

    --
    xbartx