  • 21. Data: 2004-06-08 15:05:04
    Temat: Re: Rachunek za TPSA: Co szybciej dojdzie: Wplata dzis na poczcie czy Przelew jutro?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Kasa dotrze szybko. Natomiast sam proces ksiegowania w TPSA trwa do 5 dni
    > roboczych. Niestety...

    Chodziło mi o to, że jeżeli jest to np. Credit Agricole, albo coś
    podobnego, to będzie możliwości "pójścia do banku i wpłacenia".

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 22. Data: 2004-06-08 15:05:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > to będzie możliwości "pójścia do banku i wpłacenia".

    NIE będzie oczywiście.

  • 23. Data: 2004-06-08 17:44:03
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    najlepiej wplac na poczcie i od razu po wplacie wyslij faxem
    potwierdzenie wplaty pod 9394 wtedy nie powinni ciebie odlaczyc, a tak
    to z inteligo nie masz potwierdzenia z pieczatka :(

  • 24. Data: 2004-06-08 18:13:41
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > najlepiej wplac na poczcie i od razu po wplacie wyslij faxem
    > potwierdzenie wplaty pod 9394 wtedy nie powinni ciebie odlaczyc, a tak
    > to z inteligo nie masz potwierdzenia z pieczatka :(

    wlasnie tak zrobilem :)))
    /dzieki za info :)

  • 25. Data: 2004-06-08 23:32:12
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "Q" <o...@g...gov.pl> napisał w wiadomości

    > wlasnie tak zrobilem :)))
    > /dzieki za info :)

    A jeszcze lepiej zmienic TPSA na cos innego :) Ale to juz inna bajka ;)

    Pozdr,
    Leo

  • 26. Data: 2004-06-09 08:14:06
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    = = = (...ciach...) = = =
    A gdzie ci sie tak spieszy ? TPSA nie
    > pobiera odsetek za zwloke...
    >
    > D.
    =============
    Oj!!! Pobiera, a raczej uszczesliwia "nota odsetkowa".
    PL

  • 27. Data: 2004-06-09 08:23:49
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "PL" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > = = = (...ciach...) = = =
    > A gdzie ci sie tak spieszy ? TPSA nie

    > =============
    > Oj!!! Pobiera, a raczej uszczesliwia "nota odsetkowa".

    dziwne. Pare razy sie spoznialem i nic nie bylo..

    D.

  • 28. Data: 2004-06-09 08:25:48
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > dziwne. Pare razy sie spoznialem i nic nie bylo..
    >
    > D.
    =========
    WSZYSTKO zalezy od tego, "jak dlugo?" oraz "jaka kwote?".
    PL

  • 29. Data: 2004-06-09 08:33:40
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Dave wrote:
    [...]

    > dziwne. Pare razy sie spoznialem i nic nie bylo..

    Bo wysyłają, jak się uzbiera (IIRC) 3 PLN

    KJ