  • 11. Data: 2004-06-08 14:46:57
    Temat: Re: Rachunek za TPSA: Co szybciej dojdzie: Wplata dzis na poczcie czy Przelew jutro?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Q" <o...@g...gov.pl> napisał w wiadomości
    news:ca4j87$97q$1@korweta.task.gda.pl...

    > o! :)
    >
    > jak to wyglada od strony oplat i szybkosci?
    > :)

    Podaj wszystkie dane,
    może ktoś z dyskutantów Ci zapłaci od razu ze swojego
    rachunku przelewem.
    Wpłacisz, a ten ktoś poczeka, aż mu oddasz.
    Są chętni? :-)

  • 12. Data: 2004-06-08 14:47:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > a nie mozesz wplacic na TPSA ale w banku a nie na poczcie ?
    > wg mnie od podanych 2 wariantow trzeci bedzie lepszy :-)

    A jaki bank obsługuje tepsę?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2004-06-08 14:47:16
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    > Musze zaplacic rachunek za TPSA;
    > i chce zeby kasa doszla do nich jak najpredzej;
    > /te kase mam fizycznie w reku :)
    >
    > Jaka "forma przelewu" dojdzie na konto TPSA szybciej:
    > - Wplata dzisiaj na poczcie,
    > czy
    > - Wplacam te kase dzis na inteligo i jak tylko pojawi sie na koncie
    > przelewam na TPSA;
    > ?

    ja uwazam ze przelew - zostanie zaksiegowany jutro na rachunku TPSA. Poczta
    ma kilka dni na zalatwienie sprawy. A gdzie ci sie tak spieszy ? TPSA nie
    pobiera odsetek za zwloke...

    D.

  • 14. Data: 2004-06-08 14:50:35
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Tylko nie zapomnij, że to ma być wpłata standard a nie zwykła, bo wtedy
    > tepsa poczeka sobie na kasę do 14 dni ;-))))

    czym sie rozni standard od zwyklej?
    czasem wykonania tylko?
    cena za wplate jest tez rozna?

    ps. standardowo to jest standardowa wplata czy zwykla?
    :)

  • 15. Data: 2004-06-08 14:51:26
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Podaj wszystkie dane,
    > może ktoś z dyskutantów Ci zapłaci od razu ze swojego
    > rachunku przelewem.

    jesli wpadles na ten pomysl
    to pewnie jestes chetny :))),
    ps. to co? na priva? :)))

  • 16. Data: 2004-06-08 14:53:49
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > czym sie rozni standard od zwyklej?
    > czasem wykonania tylko?
    > cena za wplate jest tez rozna?

    Tu jest opis:

    http://mbank.kzp.pl/index.php?artykul=0002

    > ps. standardowo to jest standardowa wplata czy zwykla?

    Standardowo jest zwykła ;-)

  • 17. Data: 2004-06-08 14:57:21
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > jesli wpadles na ten pomysl
    > to pewnie jestes chetny :))),
    > ps. to co? na priva? :)))

    Pewnie jakiś przeogromny ten rachunek,
    skoro tak na gwałt musisz go zapłacić.
    Już Cię odcinają? :-)

  • 18. Data: 2004-06-08 14:59:47
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Pewnie jakiś przeogromny ten rachunek,
    > skoro tak na gwałt musisz go zapłacić.
    nie,
    400zl tylko :)

    > Już Cię odcinają? :-)
    no :(((
    /przynajmniej grozili, ale na razie zachowuje sie jak USA
    i nie ulegam tym domoroslym terrorystom :)

  • 19. Data: 2004-06-08 15:00:24
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    > A jaki bank obsługuje tepsę?

    Kasa dotrze szybko. Natomiast sam proces ksiegowania w TPSA trwa do 5 dni
    roboczych. Niestety...

    Tak wiec jak kasa dotrze to bez wyslania potwierdzenia i tak dopoki nie
    zaksieguja wystepuje zaleglosc na Twoim koncie.

    Pozdr,
    Leo

  • 20. Data: 2004-06-08 15:01:55
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > http://mbank.kzp.pl/index.php?artykul=0002
    >
    > Standardowo jest zwykła ;-)

    oki, oki :)))

    dzieki wszystkim za zywa i, co wazniejsze, owocna dyskusje :)))

    biegam na poczte i molestuje panienke z okienka
    o eliksira a nie sybira :)

    /czy cos takiego :)