  • 1. Data: 2009-01-04 23:56:21
    Temat: Rachunek oszcz w GBP w PKOBP w UK?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Czy ma ktos taki rachunek prowadzony w PKOBP oddzial w UK. info
    http://www.pkobp.co.uk/index.php?id=rach_oszcz_gbp
    Interesuje mnie czy ten rachunek jest w formacie brytyjskim, tzn czy mozna
    na niego przesylac pieniadze z innych bankow w UK?
    Czy mozna z niego wyplacac w Polsce w GBP?

  • 2. Data: 2009-01-05 01:56:34
    Temat: Re: Rachunek oszcz w GBP w PKOBP w UK?
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Krzysztof pisze:
> [...]
    > Interesuje mnie czy ten rachunek jest w formacie brytyjskim, tzn czy
    > mozna na niego przesylac pieniadze z innych bankow w UK?

    To jest rachunek prowadzony w Polskim oddziale PKO BP i z tego wzgledu
    ma Polski IBAN.
    Przesylac mozna pieniadze z innych bankow w UK, ale nie jako przelew
    krajowy, a jako swift.

    > Czy mozna z niego wyplacac w Polsce w GBP?
    Tak - PKO BP prowadzi obsluge gotowkowa w GBP

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

  • 3. Data: 2009-01-05 08:38:04
    Od: k...@o...pl

    On 5 Sty, 02:56, Dannyboy <d...@p...pl> wrote:

    > Przesylac mozna pieniadze z innych bankow w UK, ale nie jako przelew
    > krajowy, a jako swift.

    Przy czym przelew z NatWest będzie bezpłatny

  • 4. Data: 2009-01-05 09:00:51
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    <kl1@pl> ...

    Czyli, jak rozumiem, 'idzie' conajmniej jeden dzien roboczy.
    (a nie natychmiast - Faster Payments)

    >Przy czym przelew z NatWest będzie bezpłatny

    Precyzyjniej: z konta NatWest Welcome.
    (a jak z pozostalych ? 25 GBP?)

    --
    T.F.

  • 5. Data: 2009-01-05 09:12:33
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Dannyboy" <d...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > krajowy, a jako swift.

    > Tak - PKO BP prowadzi obsluge gotowkowa w GBP

    Liczylem na cos innego, tak jak grecki Polbank, ktory ma numeracje z kraju,
    w ktorym dzila.
    Szukam takiego rachunku, ktory mialby numeracje brytyjska (mozliwosc
    bezplatnych przelewow w UK miedzy bankami) a dostepny byl takze w Polsce.
    Jezeli oddzial PKOBP w Londynie bylby oddzialem dzialajacym na podstawie
    przepisow unijnych, to winien miec numeracje brytyjska.
    Na razie chyba tylko HSBC oferuje takie rachunki dostepne w roznych
    panstwach a scalone w jednym systemie internetowym, ale tylko dla portfela
    chyba od 200tys PLN lub rownowartosc w innych walutach.

  • 6. Data: 2009-01-05 09:14:46
    Od: k...@o...pl

    On 5 Sty, 10:12, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Szukam takiego rachunku, ktory mialby numeracje brytyjska (mozliwosc
    > bezplatnych przelewow w UK miedzy bankami) a dostepny byl takze w Polsce.
    Może Citybank UK?

  • 7. Data: 2009-01-05 09:15:37
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "T.F." <t...@u...wp.pl> wrote in message
    > <kl1@pl> ...
    >
    > Czyli, jak rozumiem, 'idzie' conajmniej jeden dzien roboczy.
    > (a nie natychmiast - Faster Payments)

    > Precyzyjniej: z konta NatWest Welcome.
    > (a jak z pozostalych ? 25 GBP?)

    Mam konto bezplatne w Natwest, ale nie dla Polakow(ktore jest platne), takze
    swift do BKOBP jest tak samo platny jak do innych bankow.

  • 8. Data: 2009-01-05 09:21:24
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <k...@o...pl> wrote in message
    o.googlegroups.com...
> [...]

    > Szukam takiego rachunku, ktory mialby numeracje brytyjska (mozliwosc
    > bezplatnych przelewow w UK miedzy bankami) a dostepny byl takze w Polsce.

    Citi-, raczej nie otworza w Polsce rachunku w UK a poza tym byly wymagania
    wplywow w UK. Teraz jestem w Polsce a troche srodkow mam w UK, takze dobrze
    byloby miec prosty sposob na transfery do PL. W Citi musisz zawsze otwierac
    platny rachunek w PLN dodatkowo do rachunku w GBP.

  • 9. Data: 2009-01-05 12:25:13
    Od: k...@o...pl

    On 5 Sty, 10:21, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > byloby miec prosty sposob na transfery do PL. W Citi musisz zawsze otwierac
    > platny rachunek w PLN dodatkowo do rachunku w GBP.

    Miałem na mysli rachunek GBP w UK a w Polsce w PLN. Ale faktycznie za
    ten w PLN(i GBP?) trzeba by płacić..