  • 11. Data: 2002-08-01 10:45:52
    Temat: Re: ROR bez oplat w ING - ale jaja
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > MAM JUZ - zalozylem go dzis rano i od razu jaja!

    Kurcze, tex chcialem ale za pozno sie obudzilem :-)

    > Prowadzenie rachunku 0zl (a konto LUZ lub Student 2 zl)
    > ALE WYCIAG RAZ W MIESIACU 2 ZL - a wszystkie inne rachunki daja go za darmo
    > zeby bylo ciekawiej nie mozna zrezygnowac z wyciagu - musi byc drukowany,
    > tak wiec przymusowa oplata 2 zl jest zawsze, tyle ze nie nazywa sie za
    > prowadzenie a za wyciag!

    ROTFL, tak mi sie cos wydawalo jak przegaldajac oferte ING zawsze
    napotykalem na oplaty a tu nagle taka niespodzianka - ot i jest
    odpowiedz :-)

    > Przelew internetowy na rachunki ING 1/5 zl a inne typy konta maja 0/2 zl
    > (jedna cena jest chyba za home cash a druga za internet tylko nie wiem ktora
    > za co)

    5 zl przelew przez inet?????

    > Wyplata gotowki w bankomatach ING (obie karty) 0,50 za wyplate - inne
    > rachunki 0zl !!!

    ROTFL2 bo nie widze juz zastosowania dla mnie :-(

    > Mysle ze dlugo nie pobawie sie tą "TARYFĄ 0" skoro nic tam nie jest tansze a
    > 0%

    A pytales moze kiedy Maestro Prepaid miedzynarodowe?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 12. Data: 2002-08-01 11:31:46
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wilczek"

    > 5 zl przelew przez inet?????

    wyjasnilem przelewy internetowe - 1 zl przelew wewnatrz banku, 2 zl na inny
    bank
    5 zl przez operatora
    - inne rachunki maja przelew internetowy darmo (z wyjatkiem konta standard 1
    zl)
    a przez operatora 2 zl

    > A pytales moze kiedy Maestro Prepaid miedzynarodowe?

    wiem ze czekaja niektorzy na nie ale zapomnialem o to zapytac - zamowilem VE
    i Maestro do tego rachunku ale jak on dlugo nie pozyje to bede je musial
    "zgubic" przed zamknieciem rachunku ;-)
    *** blad ***

  • 13. Data: 2002-08-01 17:44:56
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > wiem ze czekaja niektorzy na nie ale zapomnialem o to zapytac - zamowilem VE
    > i Maestro do tego rachunku ale jak on dlugo nie pozyje to bede je musial
    > "zgubic" przed zamknieciem rachunku ;-)

    No to tez sie wybralem do najblizszego ING na mim osiedlu ale
    bedac juz przez Ciebie poinformowany o Taryfie 0 nie nekalem
    biednej pani niedysponentki.

    Zapytalem za to o Maestro miedzynarodowe. Pytanie, niestety okazalo sie
    byc zbyt trudne aby szybko na nie odpowiedziec. Rozmowa wyglada mnie
    wiecej tak:

    ja: DB, chcialbym zapytac, kiedy beda mieli panstwo w ofercie
    przedplacona karte Maestro o zasiegu miedzynarodowym?
    nd: nie rozumiem, moze pan powiedziec jeszcze raz?
    ja: dobrze - posiadaja panstwo w swojej ofercie karte
    maestro bez nazwiska posiadacza, ktora mozna dostac od reki
    - czy tak?
    nd: tak
    ja: ale ta karta moze byc uzywana tylo w Polsce, kiedy
    bedzie dostepna jej wersja ktora mozna uzywac poza granicami
    kraju?
    nd: nie bedzie takiej karty... - tu sie zwraca do kolegi
    czy slyszal cos o tym - zblazowany pan niedysponent rownie
    entuzjastycznym tonem oznajmia, ze nic o tym nie wie

    dalej probowalem wyjasnic, skad mam informacje ze przymierzaja
    sie do czegos takiego i ze myslalem, ze moze cos wiedza

    nd: ale ta karte (maestro) moze pan sprobowac uzywac za granica
    ale ona moze nie dzialac bo na pewno dzialaja tylko karty
    "z wypuklym numerem"

    wtedy juz jej podziekowalem za rozmowe i sobie poszedlem :-)))))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 14. Data: 2002-08-02 09:01:30
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl>
    > Zapytalem za to o Maestro miedzynarodowe. Pytanie, niestety okazalo sie
    > byc zbyt trudne aby szybko na nie odpowiedziec.
    (.......)
> [...]
    > "z wypuklym numerem"
    >
    > wtedy juz jej podziekowalem za rozmowe i sobie poszedlem :-)))))

    ono bylo zbyt trudne zeby SPROBOWAC na nie odpowiedziec - szybkosc nie ma tu
    nic do rzeczy bo powoli tez im sie nie udalo ;-))
    A ostatni numer (ten wypukly) to numer roku ;-)))
    *** blad ***

  • 15. Data: 2002-08-02 11:51:44
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > A pytales moze kiedy Maestro Prepaid miedzynarodowe?

    Pytałem: w sierpniu czyli tuż tuż ...

    Piotrek