  • 1. Data: 2003-04-14 07:36:45
    Temat: ROR - ROR max przelew
    Od: "vogel" <w...@p...kei.pl>

    Jaką maksymalną kwotę w zł można przelać jednorazowo z jednego ROR-u na
    drugi ROR (osoba fizyczna) aby nie podpaść pod kontrolę " prania brudnych
    pieniędzy" ?

    Walter

  • 2. Data: 2003-04-14 08:50:20
    Temat: Re: ROR - ROR max przelew
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    kiedys bylo 20.000 zl
    teraz chyba podniesli ~~ 40.000 zl (tzn. 10.000 euro)

    PiotR

  • 3. Data: 2003-04-14 09:19:48
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "vogel" <w...@p...kei.pl> napisał w wiadomości
    > Jaką maksymalną kwotę w zł można przelać jednorazowo z jednego ROR-u na
    > drugi ROR (osoba fizyczna) aby nie podpaść pod kontrolę " prania brudnych
    > pieniędzy" ?
    Z tego, co ja się dowiadywałem, to limik 10k EUR obowiązuje dla wpłat
    gotówkowych. Przelew pod to nie podpada (pieniądze były już w banku, więc
    można prześledzić ich żywot - więc są "czyste").

    A może się mylę?

    MaciejK

    P.S. Przelewałem więcej - żadnej kontroli nie miałem.

  • 4. Data: 2003-04-14 22:30:57
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Apr 2003 11:19:48 +0200,
    osoba podpisana: Maciek Kycler <m...@p...onet.pl>
    napisała:

    [...]
    > A może się mylę?

    Mylisz się :-)

    > MaciejK
    >
    > P.S. Przelewałem więcej - żadnej kontroli nie miałem.

    Bo to nie chodzi o kontrolę tylko o raportowanie (a dopiero jak się GIIF
    coś nie spodoba....)
    KJ

    --
    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!