    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: RODO
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 13 Apr 2021 16:57:22 +0200

    On Tue, 13 Apr 2021 07:46:54 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]

    kartę, np. w platinum - wbrew pozorom nie jest trudno dostać, wystarczy min. limit
    10k, a jak masz "klika" to nie wymagają dokumentów na min. 10k/mc dochodu - tylko
    trzeba lekko obejść prawdę i tak dochód potwierdzić ;>

    > 1 kwietnia - więc jeszcze muszę sprawdzić, czy w maju naprawdę zwrot przyjdzie ;>
    > Ale zepsuły się banki, działy retencji pokasowane i oferty zatrzymujące odchudzone
    na maxa - kiedyś to dostawało się taki bonus przy groźbie zamknięcia dowolnej KK,
    teraz tylko dla platyn (ew. world - będziemy niedługo testować).

    Pracownikow coraz mniej, na home office :-)

    karty kredytowej" i jeśli co miesiąc idzie do citi z konta w santander przelew z
    tytułem "spłata karty kredytowej" - to nie trzeba nawet rosyjskiej baśni, żeby coś z
    tego wywnioskować, nie?

    > Podstawę do stwierdzenia "Bo ma pan dwie karty kredytowe w innych bankach" - która
    nie naraża ich na zarzuty karne.

    > Nawet jeśli, to pewnie inne banki wiedzą, jaki zakres numerów kont w mBąku i citku
    jest przypisany do kart kredytowych.

    Ale do mbanku idzie na zwykle konto.

    A analiza przelewow w celu marketingowym ... hm ...

    J.