  • Data: 2003-12-05 22:15:48
    Temat: Re: RANKING NAJGORSZYCH BANKÓW !!!
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re> szukaj wiadomości tego autora

    In <s...@1...acn.waw
    .pl> Renata
    Gołębiowska wrote:

    > VW - już jest prawie 40 dni i nadal konta nie ma. Myślę, że spokojnie
    > mają szansę wyrównać, a nawet przegonić. Nie mówiąc już o tym, że
    > pani zadzwoniła do mnie skarżąc się, że moje nazwisko nie mieści im
    > się na karcie.

    Zaproponował bym zadzwonić do nich i poganiać oraz przypominać ale
    pewnie oburzona pani odbierając słuchake powiedziała by pewnie "jem
    przecież!" ;) Pozatym co oni takiego oferują by się tak pozwalać
    traktować?

    p.s. Moja mama ma na karcie imię i oba nazwiska w sumie 20 znaków i
    jakoś śię mieści tylko miedzy nazwiskami nie dali myślinika. Bank
    to pko bp sa. Mam jeszcze karte z czasów swojej przygody z
    inteligo i tam jest imię pod nazwiskiem a miejsca na nie na cała
    szerokosć karty.

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu