  • Data: 2003-12-07 16:25:26
    Temat: Odp: RANKING NAJGORSZYCH BANKÓW !!!
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemek <p...@...to.poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bqunmm$e5s$...@n...onet.pl...
    > Jeszcze tylko kilka banków i będzie to lista banków w Polsce. :-))
    Oj, na razie wymieniono mniej banków niz palców u rąk... Na głównej ulicy
    Lublina jest chyab wiecej niż 10 banków... więc do listy wszystkich b.
    daleko

    > Wiekszość ludzi w Polsce ma konto w jednym banku i z reguły jest
    > niezadowolonych ale go nie zmienia (ma rację, bo we wszystkich bankach
    jest
    A tak, poziom intelektualny Polaków nie jest zbyt wysoki.

    > podobnie - zalezy na jakiego dysponenta się trafi. Bank opluwany przez
    > jednych jest extra dla innych).
    ALe niektóre są opluwane jakby przez wiecej niz chwalone a inne przez więcej
    chwalone niż opluwane.

    > Ten post jest w stylu: "Kto jest za Małyszem niech się wpisze!!!"
    > Albo inaczej: "Kto nie lubi Małysza niech się wpisze!!!"
    Ha... ja z Małysza nie korzystam.... a z banków i owszem
    małysz nie m konkurencji w Polsce a banki jak najbardziej.
    Każdy moze korzystać z kilku banków - a Maysza mamy jednego
    banki decydują jakoś o naszych finanasach - Małysz nie
    istnieją pewne prawa klienta banków - kibic nie ma praw ustawowych:)))