  • 1. Data: 2002-02-16 14:27:35
    Temat: RAIFFEISEN plusy minusy
    Od: "ADVERT" <a...@w...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów.
    W najbliższym czasie zamierzam założyć lokatę i skorzystać z usług
    Raiffeisen Banku.
    Czy jest to dobry bank? Jaka jest w nim Waszym zdaniem obsługa?

  • 2. Data: 2002-02-16 17:44:06
    Temat: Re: RAIFFEISEN plusy minusy
    Od: "supermenn" <m...@w...pl>

    Obsługa fatalna, zero wiadomości u pani za ladą, żeby założyć lokatę
    musiałem biegać od obsługi do kasy i z powrotem, likwidując lokatę zapytałem
    pani ile mam kasy do wypłaty, jej odpowiedź nie zgadzała się z tym co
    otrzymałem w kasie....
    Ogólnie placówka w Gdyni jest mniejsza niż malutka poczta a ludzie pracują z
    niechęcią do klienta....
    pozdrawiam niezadowolony supermenn