  • 1. Data: 2005-07-11 08:07:56
    Temat: Qrestwo w M-banku
    Od: "reklamujący" <n...@o...pl>

    Ostrzeżenie przed matactwami w M-banku,

    w dniu 07 lipca spłacam z opóżnieniem ratę kredytu, następnego dnia 08 lipca
    ksiegują opłatę 15 PLN tytułem wysyłki monitu .

    Zlożyłem reklamację której notabene nie za bardzo chcieli przyjąć, dopiero
    moja groźba natychmiastowego skierowania sprawy do "arbitra" poskutkowała
    łaskawym przyjęciem reklamacji.

    Ciekaw jestem jak sprawa się rozwinie.

  • 2. Data: 2005-07-11 08:20:05
    Temat: Re: Qrestwo w M-banku
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    reklamujący <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > moja groźba natychmiastowego skierowania sprawy do "arbitra" poskutkowała

    mBank oraz MultiBank z tego samego spustu (czyli BRE).

  • 3. Data: 2005-07-11 08:33:34
    Od: "Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty" <r...@s...org>

    >mBank oraz MultiBank z tego samego spustu (czyli BRE).

    Spierdalaj trollu!
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2005-07-11 08:50:38
    Od: "Dark Dudzio" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    reklamujący <n...@o...pl> napisał(a):

    > Ostrzeżenie przed matactwami w M-banku,
    >

    > w dniu 07 lipca spłacam z opóżnieniem ratę kredytu, następnego dnia 08
    lipca
    > ksiegują opłatę 15 PLN tytułem wysyłki monitu .

    A kogo to obchodzi???!!! Nie trzeba bylo brac pozyczki albo trzeba ja
    splacac w terminie a nie z OPOZNIENIEM....Wiec do kogo ten zal i placz ???
    Trudno nazwac postepowanie banku kurewstwem...Dla mnie tych co sie migaja ze
    splatami mozna tak nazwac...Wiec niech banki loja takich losi bezlitosnie....

  • 5. Data: 2005-07-11 09:01:17
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Dnia 2005-07-11 10:50, Użytkownik Dark Dudzio napisał:
> [...]
    > splatami mozna tak nazwac...Wiec niech banki loja takich losi bezlitosnie....

    Hola, hola, nie tak ostro... Zwróć uwagę, że nie jest to opłata za
    opóźnienie w spłacie, a za wysłanie monitu. A jak wytłumaczysz wysyłanie
    monitu (i pobranie za to stosownej opłaty) dzień po wpłynięciu raty ?

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2005-07-11 09:22:03
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Hola, hola, nie tak ostro... Zwróć uwagę, że nie jest to opłata za
    > opóźnienie w spłacie, a za wysłanie monitu. A jak wytłumaczysz wysyłanie
    > monitu (i pobranie za to stosownej opłaty) dzień po wpłynięciu raty ?

    Hola, hola, a skąd wiesz kiedy _wpłynęła_?

  • 7. Data: 2005-07-11 09:25:56
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Mon, 11 Jul 2005 11:01:17 +0200, Roman Sąsiada napisał(a):

    > opóźnienie w spłacie, a za wysłanie monitu. A jak wytłumaczysz wysyłanie
    > monitu (i pobranie za to stosownej opłaty) dzień po wpłynięciu raty ?

    moze oplata za monit byla tylko ZAKSIEGOWANA (jak pisze autor watku) dzien
    po wplacie, a sam monit mogl byc wystawiony wczesniej (np poprzedniego dnia
    PRZEd wplata) lub wrecz zlecony do wystawienia jeszcze przed wplata. Jesli
    "reklamujacy" spoznil sie ze splata 1 dzien to faktycznie mozna by sie
    czepiac, ale nie napisal ile, wiec pewnie calkiem sporo, a teraz sie
    awanturuje. Pozyczki trzeba splacac w terminie i nie bedzie problemow.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 8. Data: 2005-07-11 09:27:31
    Od: "niurasek" <n...@o...pl>

    > Hola, hola, a skąd wiesz kiedy _wpłynęła_?
    >

    > --

    stąd wiem że wpłata wpłynęła i została zaksięgowana w dniu 07 lipca bo to bank
    internetowy i to widać;) aha jak nie znasz się na księgowości to jeszcze masz
    opis operacji datą operacji i datą księgowania.

    nieprawdaż? więc zanim zadasz pytanie pomyśl chwilkę proszę;)) warto używać
    rozumku;)

  • 9. Data: 2005-07-11 09:33:20
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Dnia 2005-07-11 11:27, Użytkownik niurasek napisał:

    > stąd wiem że wpłata wpłynęła i została zaksięgowana w dniu 07 lipca bo to bank
    > internetowy i to widać;)

    no, ale tego (że było wpłatę widać) nie napisałeś...

  • 10. Data: 2005-07-11 10:08:59
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 11 Jul 2005 11:25:56 +0200, w <a...@d...net>, Michał
    Dąbrowski <d...@S...pl> napisał(-a):

    > moze oplata za monit byla tylko ZAKSIEGOWANA (jak pisze autor watku) dzien
    > po wplacie, a sam monit mogl byc wystawiony wczesniej (np poprzedniego dnia
    > PRZEd wplata)

    Ale to już problem banku -- niech następnym razem księgują opłaty w dniu
    _wystawienia_.