  • 1. Data: 2006-11-27 19:53:31
    Temat: Pytanie o przelewy walutowe w mBanku
    Od: "Simkloner" <s...@N...simemu.pl>

    Ostatnio pojawiła się możliwość wyboru waluty w mBanku. Czy oznaczo to, że
    można wykonać przelew zagraniczny bezpośrednio z konta, bez konieczności
    posiadania rachunku walutowego ?

    Piotr

  • 2. Data: 2006-11-27 20:01:19
    Temat: Re: Pytanie o przelewy walutowe w mBanku
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ostatnio pojawiła się możliwość wyboru waluty w mBanku. Czy oznaczo to, że
    > można wykonać przelew zagraniczny bezpośrednio z konta, bez konieczności
    > posiadania rachunku walutowego ?

    To chyba logiczne?

  • 3. Data: 2006-11-28 07:41:44
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To chyba logiczne?

    patrząc w TOiP nie jest to takie oczywiste

  • 4. Data: 2006-11-30 15:21:58
    Od: "Andrzej Szymkow" <a...@W...gazeta.pl>

    Szanowni Panstwo,
    jako polski pracownik banku w Niemczech doradzam obywatelom z Polski jak
    lokowac srodki za granica w EUR i USD oraz zalozyc rachunek prywatny lub
    firmowy w Niemczech.
    Placówka banku miesci sie we Frankfurcie nad Odra.
    Jezeli sa Panstwo zainteresowani to prosze o kontakt:
    Jezeli nie jest mozliwy przyjazd do Frankfurtu nad Odra to istnieje mozliwosc
    otwarcia rachunku bez wizyty w Niemczech.
    Prosze o wstepny kontakt poprzez email lub telefon

    Z powazaniem

    Andrzej Szymków

    Tel: 0049 335 55 67 257
    Fax: 0049 335 55 67 288
    a...@d...com

  • 5. Data: 2006-12-04 19:12:30
    Od: "p47" <p...@b...list.ru>

    Użytkownik "Andrzej Szymkow" <a...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ekmsum$41l$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    mozliwosc
    > otwarcia rachunku bez wizyty w Niemczech.
    > Prosze o wstepny kontakt poprzez email lub telefon

    Odnalazłem w biurku zachomikowane widac kiedys i zapomniane 2.120,- DM.
    Gdzie t o wymienić na Euro?

    p47