  • 1. Data: 2006-11-27 16:53:58
    Temat: Rozbudowa sieci bankomatów
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    Witam!
    Może dla niektórych to pytanie wyda się idiotyczne jednak czy ktoś z was nie
    posiada informacji czy w najbliższej przyszłości w Polsce istnieje szansa,
    na dość znaczne zwiększenie ilości bankomatów w Polsce? Które sieci
    bankomatów na chwile obecną rozwijają się najdynamiczniej?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-11-27 17:03:32
    Temat: Re: Rozbudowa sieci bankomatów
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

> [...]
    > posiada informacji czy w najbliższej przyszłości w Polsce istnieje szansa,
    > na dość znaczne zwiększenie ilości bankomatów w Polsce?

    CO!?!?! Ile Ty byś chciał tych bankomatów mieć? Tendencja raczej będzie
    odwrotna - czyli zwijanie zbędnych bankomatów i zawieranie umów między
    bankami o niepobieraniu prowizji.

    *

  • 3. Data: 2006-11-27 17:56:17
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> writes:

    > CO!?!?! Ile Ty byś chciał tych bankomatów mieć? Tendencja raczej

    Tyle ile trzeba. 8-)

    Nawet w Warszawie są olbrzymie obszary "bezbankomacia", np. dolny
    Mokotów - dosłownie pojedyncze sztuki na przestrzeni kilometrów...

    MJ

  • 4. Data: 2006-11-27 19:38:31
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "*piotr'ek*" news:ekf5v8$adf$1@nemesis.news.tpi.pl

    > CO!?!?! Ile Ty byś chciał tych bankomatów mieć? Tendencja raczej będzie
    > odwrotna - czyli zwijanie zbędnych bankomatów i zawieranie umów między
    > bankami o niepobieraniu prowizji.

    Piotrze z całym szacunkiem do twojej osoby, ale chyba zbyt często nie
    wychodzisz ze swojego pokoju :) W Polsce bankomatów jest nadal znacznie
    mniej w stosunku do liczby mieszkańców niż ma to miejsce na zachodzie.
    Stąd też moje pytanie na grupie.

    PS. Ludzką rzeczą jest pytać. Nieludzką jest trwać w błędnych przekonaniach.

  • 5. Data: 2006-11-27 20:12:42
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > W Polsce bankomatów jest nadal znacznie
    > mniej w stosunku do liczby mieszkańców niż ma to miejsce na zachodzie.

    Nie wiem... ja tego nie odczuwam, bo w mojej niespełna 40-to tysięcznej
    miejscowości mam max.5 min. do bankomatów euronetu, bph, śląskiego, pkobp,
    bgż, i jakieś 10 min do bankomatu banku spółdzielczego.
    To może w stolicy tylko takie problemy występują?

    > PS. Ludzką rzeczą jest pytać. Nieludzką jest trwać w błędnych
    > przekonaniach.

    Piszę co widzę, co po podałem powyżej.

    *

  • 6. Data: 2006-11-27 20:31:26
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "*piotr'ek*" news:ekfh1t$a94$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
    > bgż, i jakieś 10 min do bankomatu banku spółdzielczego.
    > To może w stolicy tylko takie problemy występują?

    Piotrze nie da się ukryć jednak faktu, że nie każdy w miejscu swojego
    zamieszkania ma tak idealne rozmieszczenie bankomatów jak ma to miejsce w
    twoim przypadku.
    Fakty są jednak takie, że nawet w dużych miastach (i nie mam tutaj na myśli
    stolicy) bankomatów jest za mało - dodam jeszcze, że nie jest to tylko moje
    zdanie ;)

    PS. A tak na marginesie nie jestem mieszkańcem stolicy :)

  • 7. Data: 2006-11-28 07:32:07
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    *piotr'ek* wrote:
    > To może w stolicy tylko takie problemy występują?

    Nie wystepuja.

    --
    pozdrawiam
    Mithos