  • Data: 2020-02-07 19:59:25
    Temat: Re: Pytanie o pozycję w cenniku PKO BP
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba lepiej włączyć autoryzację ich aplikacją, bo najtaniej i w sumie
    > jak ma się dobrze zabezpieczony telefon to najbezpieczniej. Pomijam
    > tutaj jakieś skrajne przypadki, że ktoś mieszka na Marsie i nie ma
    > Internetów ;)
    >

    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    Kiedyś się nad tym zastanawiałem i sam nie wiem, przynajmniej na razie nie
    zdecydowałem się na autoryzację mobilną w żadnym banku, w którym mam konto.

    No bo jeśli bankuję na komputerze stacjonarnym, a aplikacja służy jedynie
    do potwierdzania operacji, to może i ok. W sumie (chyba) aż tak bardzo
    nie różni się to od potwierdzeń SMS, które przecież też odczytuję na telefonie.
    Zakładam, że limity na operacje w aplikacji mam wyłączone,
    albo ustawione na rozsądne minimum.

    Ale jeśli bankuję na smartfonie i na tym samym smartfonie potwierdzam
    operacje w aplikacji mobilnej to jakoś słabo mi to wygląda.
    To przecież to samo urządzenie do operacji i potwierdzeń! Ale może się nie znam.
    --
    https://bankomaniacy.pl/