  • 1. Data: 2007-01-06 22:11:39
    Temat: Pytanie o kredyt
    Od: "Kamil" <k...@p...fm>

    Witam,
    Chcialem zapytac czy jest mozliwosc aby wziasc kredyt nie pracujac
    (student), bez zadnych zabezpieczen? Chodzi mi o kase w przedziale 3-10 tys.
    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2007-01-06 22:15:29
    Temat: Re: Pytanie o kredyt
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Kamil" <k...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > Chcialem zapytac czy jest mozliwosc aby wziasc kredyt nie pracujac
    > (student), bez zadnych zabezpieczen? Chodzi mi o kase w przedziale 3-10

    A z czego oddasz jak nie pracujesz i nie masz dochodu?
    kto ci pożyczy więdząc, że nie masz z czego oddać?

    Jedyną opcję jaką widzę, to kredyt studencki bo to on zakłada, że oddasz
    później.
    No ewentualnie ruscy ci mogą pożyczyć.

  • 3. Data: 2007-01-06 22:27:06
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Kamil napisał(a):
    > Witam,
    > Chcialem zapytac czy jest mozliwosc aby wziasc kredyt nie pracujac
    > (student), bez zadnych zabezpieczen? Chodzi mi o kase w przedziale 3-10 tys.
    > pozdrawiam,

    Jeżeli lichwiarskie odsetki Ci nie przeszkadzają to chyba Provident
    tak daje /na dowód osobisty/. Ale pewnie mniejsze kwoty.

  • 4. Data: 2007-01-06 22:30:48
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > No ewentualnie ruscy ci mogą pożyczyć.

    U nich pewnie i nerkę można zastawić