  • 1. Data: 2002-03-29 10:42:16
    Temat: Pytanie o konto eKONTO w mBAKU
    Od: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>

    Witam grupowiczow.
    Mam kilka pytandotyczacych tego wlasnie konta:

    1) Czy na eKONTO mozna wplacac gotowke bez prowizji w placowkach BREBanku?
    2) Czy jest jakas minimalna kwota ktora moge wyplacic w bankomacie
    (eKONTO+Visa electron)?
    3) Czy eEKARTA umozliwia dokonywanie platnosci na zagranicznych stronach
    WWW, gdzie wymagane jest podanie numeru karty VISA? (do tego platnosc w
    dolarach, a nie zlotych)
    4) Czy 'prawdziwy' interfejs do obslugi konta na stronie www.mbank.com.pl
    bardzo rozni sie od wersji demo? W moim odczuciu wersja demo jest bardzo
    zalosna, nie wiem jak jest w rzeczywisctosci.
    Czy w 'pelnej wersji' mozna sprawdzic dokladne dane dotyczace wplat na nasze
    konto (dane wplacajacego)???

    Bardzo dziekuje za pomoc i pozdrawiam,
    Jarek Granat

  • 2. Data: 2002-03-29 10:49:49
    Temat: Re: Pytanie o konto eKONTO w mBAKU
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    Użytkownik "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl> napisał w wiadomości
    > 1) Czy na eKONTO mozna wplacac gotowke bez prowizji w placowkach BREBanku?

    nie

    > 2) Czy jest jakas minimalna kwota ktora moge wyplacic w bankomacie
    > (eKONTO+Visa electron)?

    chyba 50 - zalezy od bankomatu

    > 3) Czy eEKARTA umozliwia dokonywanie platnosci na zagranicznych stronach
    > WWW, gdzie wymagane jest podanie numeru karty VISA? (do tego platnosc w
    > dolarach, a nie zlotych)

    podono tak

    > 4) Czy 'prawdziwy' interfejs do obslugi konta na stronie www.mbank.com.pl
    > bardzo rozni sie od wersji demo? W moim odczuciu wersja demo jest bardzo
    > zalosna, nie wiem jak jest w rzeczywisctosci.

    nie rozni sie specjalnie

    > Czy w 'pelnej wersji' mozna sprawdzic dokladne dane dotyczace wplat na
    nasze
    > konto (dane wplacajacego)???

    tak

  • 3. Data: 2002-03-29 10:53:37
    Od: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>

    BREBanku?
    > nie

    To spytam sie jeszcze:
    gdzie (bank/poczta chyba nie) mozna najtaniej wplacic kase na eKONTO,
    jesli ktos nie posiada konta w zadnym banku i nie moze dokonac przelewu.

    Dzieki,
    Jarek

  • 4. Data: 2002-03-29 10:57:43
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

> [...]
    > zalosna, nie wiem jak jest w rzeczywisctosci.
    > Czy w 'pelnej wersji' mozna sprawdzic dokladne dane dotyczace wplat na

    1. nie mozna
    2.nie, w Euronetach min. 50 zl, bo nie maja mniejszych nominalow.
    3. nie posiadam ekarty
    4. w pelnej wersji widac skad przelew przyszedl i od kogo. Uwazam, ze nie ma
    tak duzo grafiki w czesci transakcyjnej i dla osob laczacych sie przez modem
    to duza zaleta.

  • 5. Data: 2002-03-29 10:58:47
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Jarek Granat wrote:

    > To spytam sie jeszcze:
    > gdzie (bank/poczta chyba nie) mozna najtaniej wplacic kase na eKONTO,
    > jesli ktos nie posiada konta w zadnym banku i nie moze dokonac przelewu.

    jezeli masz blisko placowke LG Petro Banku to zaloz sobie tam netkonto,
    masz prowadzenie za free i bezplatne wplaty/wyplaty w oddzialach, tyle
    ze wtedy zakladanie
    konta w mbanku nie ma juz sensu...

  • 6. Data: 2002-03-29 11:17:33
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Marcin F" <m...@i...pl> wrote in message

    > jezeli masz blisko placowke LG Petro Banku to zaloz sobie tam netkonto,
    > masz prowadzenie za free i bezplatne wplaty/wyplaty w oddzialach, tyle
    > ze wtedy zakladanie
    > konta w mbanku nie ma juz sensu...

    Nie do końca
    Zależy od kwoty (bezpieczeństwo0
    i od ilości wypłat z Euronetu (w LG tylko 2/miesiąc bez prowizji)

    BAH

  • 7. Data: 2002-03-29 16:09:05
    Od: "Marcin" <b...@a...pl>

> [...]
    ma
    > tak duzo grafiki w czesci transakcyjnej i dla osob laczacych sie przez

    Tak jest, bardzo szybko sie laduje :)