    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pseudogwarancje depozytów ot i pierwsza jaskółka
    Date: Fri, 17 Apr 2015 03:09:21 +0200

    "MarekZ" mgod3i$jr2$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > "Depozyty bankowe nie będą już gwarantowane przez państwo w przypadku upadku banku,
    wynika z najnowszych przepisów, które wejdą w
    > życie w lipcu."

    > Jak na razie podobno to tylko w Austrii. :)

    Co proponujesz w zamian?

    Dobrobyt DTuska szybko wyczerpuje się...
    Zaczęło się od 100% w BFG na 100keuro;
    odszkodowań pogorzelcom i powodzianom;
    szklanki mleka dla każdego ucznia;
    prostym prawem antykorupcyjnym...

    Kończy się skandalami; podnoszeniem podatków
    i składek; podwyższaniem wieku emerytalnego;
    mordowaniem chorych; wyższymi mandatami na drogach;
    wsadzaniem do więzienia ,,za batonik''...

    () Z 13 bm. na 14 bm. uświadomiłem sobie, że prawo do masowego
    karania dosięga mnie swymi mackami... Chyba jestem w o tyle
    mikrolepszej ;) sytuacji od innych Polaków, że mam wiedzę i garaż...

    Za parkowanie samochodu pod blokiem, na osiedlowej uliczce można
    zapłacić 3kpln -- zgodnie z prawem obowiązującym w Polsce. :) Tak
    parkują masy ludzi w Polsce -- być może nieświadome grożącego im
    niebezpieczeństwa... Akurat mnie ułaskawiono. :) Zaczęło się od
    propozycji 100pln i 1 punkt, ale ostatecznie stanęło tylko na
    pouczeniu... Teraz (korzystając z tego swego nadmiaru wiedzy
    (być może iluzorycznego), chcę usankcjonować moje prawo do
    parkowania tam, gdzie wg mas -- nie wolno... (mas, które zapewne
    nie mając świadomości tego, że to one właśnie parkują niepoprawnie,
    wyłoniły kogoś, kto zadenuncjował mnie)

    () Komornik może zabrać samochód (zapewne i mieszkanie wynajęte
    niesumiennemu dłużnikowi) komuś, kto nie ma żadnych długów...

    Może też przez pomyłkę zająć cudze konto...

    () Ja w chwilę po odzyskaniu swoich pieniędzy dostałem informację
    o zajęciu komorniczym konta, które wg mnie miało dać mi zwrot
    długu ,,na pewno''...

    () Franek oszalał niemal w połowie stycznia, a dolar szaleje od
    lipca ubroku... Euro zapewne zdołowane będzie swym dodrukiem
    i stanowiskiem Grecji, która będąc prawosławną, jest i rusofilską...

    -=-

    Z jednej strony dodrukują, z przeciwnej zaś po prostu unieważnią
    zapisy dłużne wobec klientów banków?... :)

    Prosiłem Boga o ukaranie Polski; DTusk szaleje poza Polską -- toż
    ten manewr z przejęciem szmalu został wcześniej przeprowadzony
    w Polsce. :) Z OFE forsa trafiła do ZUS. :) Dług jawny (wobec OFE)
    został zamieniony na dług ukryty (wobec ZUS) w świetle prawa. :)

    Teraz dług wobec depozytariuszy zostanie anulowany a niejako w jego
    miejsce zostanie dodrukowany pieniądz, którym europejski bank
    centralny zasili kasy państw członkowskich?...

    Cypryjczycy powiedzą o swoim szczęściu -- toż ocalili przynajmniej po 100 keuro...

    Zazieleni się cała Unia Europejska? :)

    -=-

    Wizja przyszłości...

    () JKaczyński zrewiduje swe poglądy okołoTupolewowe i razem
    z prezydentem FR złoży wieniec na miejscu katastrofy. :)
    () RP i FR będą współpracowały w ramach UEA, co uczyni RP
    (i Bałty) wrotami do raju dla państw należących tylko do UE. :)
    () FR użyje broni jądrowej w demograficznej wojnie prowadzonej
    (wespół w zespół z RP) przeciwko Chińczykom i Hindusom...
    [mogę posłużyć za żołnierza...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'