  • Data: 2004-09-02 08:12:37
    Temat: Re: Przygoda z Inteligo.
    Od: Marek Grobelski <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w ktorym miejscu ten watek dotyczy udanej wyplaty ??? taaaaaaaaa

    Uhu... widze, ze dalej sie nie rozumiemy.
    GideoN we wczesniejszym poscie stwierdzil, ze zarowno w teorii jak i
    praktyce Inteligo sciaga blokady po uplywie 7 dni. Przepisalem daty
    ksiegowania *udanych* transakcji, aby pokazac, ze jednak u mnie teoria nie
    zawsze pokyrwa sie z praktyka i zazwyczaj blokady sa sciagane wczesniej.
    Oczywiscie dotyczy to ksiegowania *udanych* wyplat. To tyle z mojej strony,
    bo nie potrafie tego inaczej wyjasnic :P

    ps. spoko, no offence ;)

    --
    MG