    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Przewalutowania w T-Mobile UB
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 23 Mar 2018 23:40:15 +0100

    Dnia Thu, 22 Mar 2018 18:36:31 +0100, Akarm napisał(a):
> [...]
    przepłacasz 7,5%? Bogatyś, albo to może pierwszy raz...
    > Tak, pierwszy. I zarazem ostatni.
    > Ale wydaje mi się, że podczas płacenia z przewalutowaniem wychodziło
    > ok.3% więcej, niż gdybym kupił walutę w kantorze aliorowym.

    Kiedys tak bylo.
    A od pewnego czasu ... ponoc visa sie wziela za przeliczanie, wiec
    banki podniosly prowizje ...

    > Teraz tylko (tak, jak wcześniej) karty walutowe. NIGDY WIĘCEJ płatności
    > z przewalutowaniem!

    "Dla kart Visa: przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki
    dokonywanych kartami mBank pobiera dodatkowo prowizję za
    przewalutowanie transakcji w wysokości 5,9% od wartości transakcji.

    Dla kart MasterCard: w przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat
    gotówki, dokonanych w walucie rozliczeniowej, mBank pobiera dodatkowo
    prowizję za przewalutowanie transakcji w wysokości 2% wartości
    transakcji.
    W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki, dokonanych w
    walucie innej niż waluta rozliczeniowa lub PLN, mBank pobiera
    dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji w wysokości 3%
    wartości transakcji."

    I zaloze sie, ze z visa tez cos zrobili, zeby cos dostac.

    J.