  • Data: 2018-06-23 10:25:46
    Temat: Re: Przeróbka karty na naklejkę
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 22 czerwca 2018 23:13:11 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Ale już wiem, że Getin wydaje naklejki i taką sobie zamówiłem.
    O, to chyba przyjrzę się w końcu ich ofercie, choć wolałem trzymać się z daleka od
    klonów, choć idea pod postacią lion's juź mnie skusiła.
    KK nadal są darmowe? A dodatkowe? I naklejki?
    Ciekawostka, że mają, myślałem, że tylko citek zrobił - brakuje mi tego, nadal mają,
    ale niestety wprowadzili opłaty.
    A, a getout wydaje naklejki zarówno do KK visa jak i MC?
    Citek daje tylko do MC - a jeśli brać z getoutu, to tylko visę.
    Ew. czas rzucić okiem na wschodni bank cukrownictwa, czyli tzw. noble ;>