  • Data: 2020-10-27 13:53:52
    Temat: Re: Przenoszenie hipotecznych Pekao SA
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:7b2d3713-3dda-4652-a843-a8c831f39865o@g
    ooglegroups.com...
    W dniu wtorek, 27 października 2020 08:44:37 UTC+1 użytkownik
    Robert_DF napisał:

    >Ale nikt (a przynajmniej ja) nie twierdzi, że banki nie dają sobie z
    >tym rady.
    >Zastanawiam się tylko, czy jest to jedyni skutek dobrej woli banków,
    >czy też istnieją jakieś przepisy, czy ew. zapisy w umowach, które
    >chronią klienta prawidłowo obsługującego kredyt.

    >Bo KC 509 jest dość jasny:
    >Więc jest to "chyba że" - tylko że jeszcze byłby potrzebny zapis
    >ustawowy - najlepiej - albo przynajmniej umowny.
    >No chyba że do hipo pasuje ta "właściwość zobowiązania".

    czeski film
    https://www.infor.pl/prawo/umowy/finanse/279706,Czy-
    bank-moze-sprzedac-kredyt-bez-zgody-kredytobiorcy.ht
    ml

    do kwadratu
    https://enerad.pl/aktualnosci/zmiana-w-prawie-bankow
    ym-banki-moga-sprzedac-wierzytelnosc-bez-pytania/

    J.