  • 1. Data: 2002-01-18 18:18:19
    Temat: Przelewy podatkowe BZWBK - zdążyli przed 20-tym, jak jest gdzie indziej ??
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Sekcje wiadomości: Nowości, Komunikaty i
    ogłoszenia
    Tytuł: Dokonywanie przelewu na rachunek urzędu
    skarbowego
    Streszczenie:
    Zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z dnia
    15.09.2001 r. w
    sprawie określenia wzoru formularza polecenia
    przelewu na rachunek
    organu podatkowego (Dz.U. z dn. 27.09.2001 r.,
    Dz.U.01.105.1146)
    wprowadzono nowe formularze wpłaty/przelewu na
    rachunek urzędu
    skarbowego.
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/193614
    ---

  • 2. Data: 2002-01-18 18:31:48
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Sark"
    > wprowadzono nowe formularze wpłaty/przelewu na
    > rachunek urzędu
    > skarbowego.
    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/193614

    BZWBK podaje tylko ze tytul przelewu musi byc wypelniony wg scislej regulki
    zastanawiam sie czy przy przelewac elektronicznych cos sie zmieni skoro to
    tylko zmiana tytulu, mam jednak jedna poszlake:
    - jedna linia tytulu operacji w elixirze to 35 znakow
    - wg wskazowek na w/w stronie ten zapis zajmie ponad jedna linie:
    / T I / N 8 4 4 1 6 7 6 7 8 9 / O K R / 0 1 R / S F P / P I T 3 7 / T
    X T / D E C . R Y C Z A Ł T

    - napisali zeby nie robic spacji ale przelamac slowo kodowe TXT do nowej
    linii to wolno?
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-01-18 18:50:30
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał
    w wiadomości news:a29pmk$otk$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > - wg wskazowek na w/w stronie ten zapis zajmie
    ponad jedna linie:
    > / T I / N 8 4 4 1 6 7 6 7 8 9 / O K R / 0
    1 R / S F P / P I T 3 7 / T
    > X T / D E C . R Y C Z A Ł T
    >
    > - napisali zeby nie robic spacji ale przelamac
    slowo kodowe TXT do nowej
    > linii to wolno?

    Blad w dedukowaniu :-)). W formularzu
    internetowym bzwbk masz jedną linię w którą możesz
    wpisac określoną ilość znaków (cuś koło 140) a w
    którym miejscu potem przełamie to moze oni tylko
    wiedzą. (jak dostaję wyciągi papierowe to łamie w
    przypadkowych miejscach:-)To co jest jako przykład
    na tej stronie jest tylko przykładem i wynika z
    uwarunkowań na tej stronie. Przyglądałem się jak
    to w swoim przykładzie (format pdf) podał BSK. Tam
    rzeczywiście jest format wielolinijkowy i
    /TXT/DEC.RYCZAŁT jest w drugiej lini.

    Sark

  • 4. Data: 2002-01-18 19:21:02
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Sark"
    > Blad w dedukowaniu :-)) (...) Przyglądałem się jak
    > to w swoim przykładzie (format pdf) podał BSK. Tam
    > rzeczywiście jest format wielolinijkowy i
    > /TXT/DEC.RYCZAŁT jest w drugiej lini.

    no widzisz - dobrze dedukuje
    zauwaz ze na stonie informacyjnej BZWBK tekst przelamany jest dokladnie po
    35 znakach - przypadek?
    zobaczymy czy inne e-banki tez w zwiazku z tym wprowadza "specjalny format"
    transakcji - BZWBK nie wspominal ze cos takiego ma a ja nie moge sprawdzic
    bo mam jedynie podglad na rachunek (bierny dostep internetowy)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-01-18 19:52:41
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał
    w wiadomości news:a29siu$p16$1@news.tpi.pl...
    > no widzisz - dobrze dedukuje
    > zauwaz ze na stonie informacyjnej BZWBK tekst
    przelamany jest dokladnie po
    > 35 znakach - przypadek?

    Zacznijmy od tego że ja mam konto 24+ i przed
    napisaniem wcześniejszego tekstu byłem zeby
    sprawdzic jak to jest. Formatka internetowa
    wizualnie pozostała bez zmian tzn. ja jako
    uzytkownik w miejscu tytuł przelewu mogę (jest tam
    jedna linia) wpisać coś koło ~~140 znaków a w
    przypadku przelewu do US musi on być ułożony w
    ciąg znaków jak podano na stronie bzwbk (ale
    wpisanych jednym ciągiem bo innej możliwości w
    przypadku formatki bzwbk nie ma)
    Zresztą anich stronie jest też info:
    ///Wypełniając pole tytułem prosimy nie używać
    odstępów (spacji) między znakami/// a podany przez
    nich przykład zapisu tekstu DEC.RYCZAŁT to
    potwierdza

    Tak więc uważam, żepodany na stonie informacyjnej
    BZWBK tekst przelamany po 35 znakach to przypadek
    (gdyby było inaczej to chyba poinformowaliby aby
    miejsca podziału zanaczyć spacją np. max po 35
    znakach).

    Ciekawi mnie czy NBP jest już przygotowany do
    przyjmowania takich przelewów :-)) jako że przelew
    do US to przelew na konto w NBP

    Sark