  • Data: 2004-07-06 23:23:06
    Temat: Re: Przelew ze zlym adresem
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Jul 2004 22:20:38 +0000 (UTC), Miernik <m...@c...pl>
    wrote:

    >A wysyłanie przelewów to przywilej kupujących.

    po co to filozofowanie? Napisałeś "nie napisałem tego wcale patrząc z
    pozycji sprzedawcy". Jeśli piszesz o przyjmowaniu przelewu to z jakiej
    pozycji piszesz? Kucznej?

    >Jeśli ktoś coś oferuje od 5 lat i wielu klientów z tego korzysta i są
    >same pochlebne opinie w Internecie, żadnych wiarygodnych raportów o

    taaa, i tylko tacy sprzedawcy chronią swoją "prywatność"?

    >Może nie mówmy o mnie bo ja po pierwsze nie zajmuje się zwykle
    >handlem, ale zupełnie czym innym (lobbyngiem), po drugie piszę to z
    >pozycji kupującego!

    i jak lobbujesz to zleceniodawcy Cię nie znają i płacą Ci przez
    yodelbank?

    >Ja jako kupujący, w przypadku niektórych transakcji ani nie wymagam od
    >sprzedającego żadnych danych osobowych, ani ich sam nie chce podawać.

    ale w przypadku niektórych wymagasz? Moim zdaniem jako sprzedawca już
    tego prawa nie powinieneś mieć.

    --
    Jarek Andrzejewski