  • Data: 2004-07-06 21:34:48
    Temat: Re: Przelew ze zlym adresem
    Od: "Gabi" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:176me0p268fp5e6e3qof9hkgo03s8k0tk3@4ax.com...
    Tue, 6 Jul 2004 23:16:44 +0200, w <ccf511$nnj$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Gabi"
    <z...@p...fm> napisał(-a):

    >Poza tym chyba wiesz kto wygrywa twoje aukcje na Allegro, więc co za
    problem
    >napisać do zwycięzców? Nie sprzedajesz chyba 1000 szt/dziennie

    Blad. Gdyby to byl uzytkownik allegro to bym mial jego dane. A to nie jest
    uzytkownik allegro.
    Po prostu ten przelew "z nieba przyszedl". Po prostu zaplacil za niego ktos
    kto nie licytowal na aukcji. No chyba nie bylo trudno sie tego domyslic?:)
    Ale moze juz EOT, bo sie ludziska moja sprawa zajmuja zamiast o pierwotnym
    watku dyskusji rozmawiac.
    A ja tylko przyklad podalem kiedy dane adresow klienta by byly KONIECZNE na
    przelewie.

    Pozdrawiam
    Gabriel