    From: Waldek <m...@n...dam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew transgraniczny
    Date: Mon, 13 Feb 2017 00:32:25 +0100

    > Zresztą w tamtym roku zrobiłem dokładnie tak samo. Też wykonałem przelew z TMUB 100
    EUR i nic nie musiałem dopłacać. Domniema więc, że odbiorca dostał 100 EUR, ale tylko
    domniemam. Jak się dowiem czegoś więcej, to podzielę się na grupie.
    > W każdym razie miałem wykonać przelew rezerwacyjny na 100 EUR, przelew na 100 EUR
    wykonałem (ile finalnie dostał odbiorca - nie wiem) i przelew ten do CRO kosztował
    mnie 5 zł.

    Mnie tez kosztował ~5 zeta (1,2 EUR - z konta walutowego) ale bank
    docelowy zachamęcił 7 EUR prowizji
    Wiec jest to dodatkowy koszt który będę musiał wyrównać (już na miejscu)
    - w warunkach rezerwacji było zastrzeżenie że lanie ma byc z opcja OUR

    Przypominam że poszło SEPA
    - SWIFT z opcją OUR w mBąku wycenili na 6,99 EUR
    jednak nie ma pewności że byłby to koszt całkowity

    Pozdro