  • Data: 2019-06-16 07:56:14
    Temat: Re: Przelew do banku w Singapurze
    Od: xbartx <x...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 13/06/2019 08:42, Dawid Rutkowski wrote:
    > A w IKA robiłeś OUR czy loterię z SHA?
    > Jeśli SHA - to wyszło drożej niż OUR? I czy SHA z licznika czy ponad licznik?

    SHA z licznika bo trochę tam dawno temu nabiłem ten licznik z USD.
    Teraz z Revoult znalazłem jeszcze lepiej, bo do innego banku jest 4$
    tylko fee. Nie wiem czy jest to jakieś min. i przy przekroczeniu
    większej kwoty byłoby więcej ale kwota porównywalna do tej co było 0.8%,
    także przy założeniu przelewu na 1k USD to jest 8$ vs 4$ także różnica
    znacząca.

    Xenocide