  • Data: 2004-02-10 23:14:05
    Temat: Re: Przelew Pekao --> PKO
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl> wrote:

    > Cytat z poczty wewnętrznej:
    >
    > ---
    > Przesyłamy Panu godziny blokad oraz godziny sesji przelewów
    > "wychodzących" jak i "przychodzących" oddziałów funkcjonujących w
    > nowym systemie:
    >
    > WYCHODZĄCY: I - 10:30 II - 13:30 III - 15:00 IV - 19:00

    O proszę! Takie godziny realizacji, to ja rozumiem :)

    > Nie rozumiem tylko V sesji _przychodzącej_ w kontekście "obciążenia
    > rachunku"...

    Chodzi o polecenie zapłaty. Wierzyciel z mający konto w innym banku na
    podstawie upoważnienia przysyła komunikat obciążający konto dłużnika. Innymi
    słowy, ściągają sobie kasę za rachunki.

    Ja bardziej zastanawiam się, co znaczy, że te terminy dotyczą przelewów
    wewnętrznych? Czyżby te nie chodziły w czasie rzeczywistym, tylko zgodnie z
    eliksirem? Przecież oddziały Pekao już dawno chodziły online.

    > Summa summarum przelew zlecony o 11:00 powinien załapać się na drugą
    > sesję Elixir.

    ...a tę PKO BP księguje?

    --
    ukłony - skowi