  • 1. Data: 2002-08-04 12:46:24
    Temat: Przelew BZWBK >>>mBank
    Od: "hirudo" <h...@i...pl>

    Ostatnio spotkalo mnie cos dziwnego.

    Chcialem miec mozliwosc robienia przelewu z BZWBK do mBanku bez tokena. W
    tym celu nalezy podac pani w placowce BZWBK nr konta na ktory chce robic
    przelewy. I podalem jednak tej panience wyskakiwal jakis blad. Zadzwonila do
    dzialu specjalistow a tam jej powiedzieli ze mBank nie przyjmuje przelewow
    elektronicznych!!!

    Jakos robilem przelewy z Citi do mBanku i dzialalo a BZWBK nie!!!

    Czy mieliscie podobna sytuacje???

  • 2. Data: 2002-08-04 13:27:51
    Temat: Re: Przelew BZWBK >>>mBank
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    jakis blad. Zadzwonila do
    > dzialu specjalistow a tam jej powiedzieli ze mBank nie przyjmuje przelewow
    > elektronicznych!!!

    No to BZWBK ma niezlych specjalistow ;)
    W BZWBK ciagle maja problemy zeby wsylac badz do mBanku badz do Multibanku.
    Nastepnym razem wysmiej i powiedz ze jezeli juz to Sybiuru nie przyjmuja.

  • 3. Data: 2002-08-04 15:32:23
    Od: "regen" <r...@k...net.pl>

    Użytkownik "hirudo" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > elektronicznych!!!
    >
    > Jakos robilem przelewy z Citi do mBanku i dzialalo a BZWBK nie!!!

    W PKO BP tez pani cos nie pasowalo - okazalo sie , ze gdy wpisala numer
    konta bez cyfr kontrolnych ( na moja prosbe) to wszystko bylo OK.

    Pozdrawiam
    regen

  • 4. Data: 2002-08-04 17:12:55
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

> [...]
    do
    > dzialu specjalistow a tam jej powiedzieli ze mBank nie przyjmuje przelewow

    No nie wiem, robilem wielokrotnie przelewy z BZWBK do mBanku
    przez Internet i zawsze dzialalo.

    Michal Letowski

  • 5. Data: 2002-08-04 18:08:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tez tak panience powiedzialem ale nie zadzialalo. :(

    No to jest niestety problem. Mnie kazali po Poznaniuy dzwonic. Powiedzialem,
    ze nie bede dzwonic. W takim rzie poo Poznania i zapyala sie, bo Ty w innej
    placowce (sciemnij ja ) zapytales sie i u nich wszystko dziala.
    Jak nie mozesz powiedziec, ze znaqjomemu dziala (mnie dziala ;). A jak nie
    to powiedz, ze chcesz na pismie ze nie moze przelac kasy do mBanku.
    Niestety ten bank tak ma...

  • 6. Data: 2002-08-04 19:51:34
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Niestety ten bank tak ma...

    Kurcze, wy to macie perypetie z tym bankiem. Ja jeszcze nie
    mialem ani razu (opudkac!) zadnego problemu, z kartami,
    przelewami, bankomatami... z niczym :-) Zawsze dziala wsio
    ok :-) Definiowanie przelewu do mBanku tez nigdy nie bylo
    problemem dla pan niedysponentek. Ale moze to dlatego, ze
    mieszkam wlasnie w Poznaniu.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2002-08-04 20:41:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > ok :-) Definiowanie przelewu do mBanku tez nigdy nie bylo
    > problemem dla pan niedysponentek. Ale moze to dlatego, ze

    taaa - a ja przed wyjazdemsprawdzam baterie kart, biore swoja VC z BZWBK -
    patrze a ona ma waznosc 07/02 :(
    no i kurde tylko VC Multi biore - jak mi maestro nie bedzie dzialac z BZWBK
    (skleilem ale i tak sie wygina) to udusze - hmm moze wezme token na wszelki
    wypadek ;))

  • 8. Data: 2002-08-04 22:37:43
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > taaa - a ja przed wyjazdemsprawdzam baterie kart, biore swoja VC z BZWBK -
    > patrze a ona ma waznosc 07/02 :(

    A wznowienia powinni przyslac czy sie tak jak pierwsza odbiera w oddziale?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 9. Data: 2002-08-05 06:41:16
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A wznowienia powinni przyslac czy sie tak jak pierwsza odbiera w oddziale?

    Nie wiem :) Jak zwykle zaspalem wiec akurat bede mogl to sprawdzic

  • 10. Data: 2002-08-06 07:00:33
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Wilczek wrote:

> [...]
    > ok :-) Definiowanie przelewu do mBanku tez nigdy nie bylo
    > problemem dla pan niedysponentek. Ale moze to dlatego, ze

    Nie dlatego, bo ja też tam mieszkam a mam same problemy z tym bankiem.
    Ale już niedługo zamykam konto, czekam tylko aż PZ w poznanskiej TPSA
    "okrzepnie".