eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank) › Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
  • Data: 2004-06-12 21:08:51
    Temat: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
    Od: "walden" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Złożyłem skargę 30 dni temu do multilinki w sprawie olewania klenta (nie
    chcę
    > was zanudzać, ale może kiedyś to zrobię, żeby ich upokorzyć). Mam na to
    > emaliowe potwierdzenie i oczywiście nie ma żadnej odpowiedzi, co stanowi
    > naruszenie regulaminu Multibanku jak najbardziej. Oczywiście wezmę pod
    uwagę
    > kodeks cywilny i poczekam na pocztę w poniedziałek (pierwszy dzien roboczy
    po
    > dniach wolnych od pracy).
    > I tu mam pytanie: co mam robić dalej. Sprawa jest drobna (nie straciłem
    ani
    > grosza), ale prestiżowa (bo to już nie te lata, kiedy człowiek pozwalał
    się
    > olewać), nie chcę jej odpuszczać zatem.
    > Co radzicie?
    > yayco
    > --

    Jestem pracownikiem banku i czasami odpowiadam na takie skargi jak Twoja.
    Niestety, muszę się do tego przyznać, że jeśli nam nie grożą nam jakieś
    konsekwencje prawne lub finansowe to takie listy po prostu lekceważymy.
    Niestety w Polsce jeszcze nie ceni się Klientów i tego, że to faktycznie TY,
    jako nasz Klient, płacisz nam pensje, premie i dodatki. Mam nadzieję, że
    kiedyś to się zmieni i ... mam nadzieję.


    Pozdrawiam

    W.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1